חשד לרצח במשפחה: גבר בן 47 חשוד ברצח אימו, שבוצע לפי החשד השבוע. המשטרה הודיעה הבוקר (רביעי) כי מותה של האם, בת 72, נחקר כאירוע פלילי - לאחר שבתחילה ההערכה הייתה כי הקשישה נפלה ונחבלה בביתה. מעצרו הוארך היום בשבוע, עד ל-4 באוגוסט והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

נציג המשטרה אמר בדיון: "החשוד מודה כי תקף את המנוחה ורצח אותה במכות". השופטת ציינה כי "על פי החשד גרם בהתנהגותו האלימה למותה" והדגישה כי קיים חשד סביר לביצוע המעשים. מהדיון בבית המשפט עולה כי החשוד ברח מהבית לאחר שאימו נחבלה - ונתפס אתמול. לחשוד, שפרטיו אסורים בפרסום, מיוחסות עבירות של "רצח לאחר תכנון" ו"רצח חסר ישע". 

הפרשה החלה שלשום, כאשר האם הובאה לבית החולים שיבא (תל השומר) במצב קשה עם סימני חבלה רבים, ובהמשך נקבע מותה. תחילה חשבו שנפלה בבית שבו היא ובנה מתגוררים, אולם בדיקות בבית החולים קבעו שישנו חשד לאירוע פלילי.

בעקבות הדיווח מבית החולים, צוות חקירה מיוחד פתח בחקירה שהובילה למעצרו של החשוד. בנה של האישה, תושב בני ברק, נחקר ונכלא. במשטרה ציינו כי החקירה נמשכת - ולא מסרו מידע בנוגע למניע האפשרי למקרה.

עו"ד חגית רחמני וייס, שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הבן שחשוד ברצח אימו, אמרה: "הבן נמצא במצב נפשי קשה ורק לפני מספר ימים שוחרר מאישפוז כפוי בבית חולים פסיכיאטרי. לאחר השחרור בני משפחתו התריעו שמצבו הנפשי קשה. במהלך הדיון הבן לא תקשר עם הסובבים איתו. לאור מצבו הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ואנו נמתין לקבלת תוצאות הבדיקה".