Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 30 ביולי, 2020

המלחמה על הכוח, הרחק מההמון הסואן, הסוד של ראל טבורן, לשחות עם גברים, למה זה מגיע לי 2, ספורטאי על: סודות ההצלחה, רובוטריקים: המלחמה על סייברטרון - הטרילוגיה, פול השליח של ישו, תכסיס לא מוצלח, אמנות המירוץ בגשם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המלחמה על הכוח | The Current War, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה. הסיפור האמיתי מאחורי התחרות חסרת הפשרות בין שני המדענים הדגולים, תומאס אלבה אדיסון ו-ג'ורג' ווסטינגהאוס, על הזכות להאיר את אמריקה. עם: בנדיקט קמברבאץ', מייקל שאנון. בימוי: אלפונסו גומס-רחון. בריטניה, 2017.

הרחק מההמון הסואן | Far from the Madding Crowd, סלקום TV

דרמה תקופתית רומנטית על בחירתה של אישה אחת, על פי רומן מאת תומאס הרדי. בשלהי המאה ה-19 מתלבטת צעירה חריפה ועשירה בעלת נכסים בין שלושה מחזרים שונים: רועה צאן פשוט, סמל צבאי רב קסם אך לא נאמן ובעל אחוזה קודר ומתבודד, עד אשר ליבה יחליט במי לבחור. שחקנים: קארי מאליגן, מתיאס שואנארטס ("חלודה ועצם"), מייקל שין ("חצות בפריז"). במאי: תומאס וינטרברג ("ניצוד"). אנגליה, 2015.

הסוד של ראול טבורן | Raoul Taburin | Raoul Taburin A Un Secret, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 01 ביולי, 2020, בערוץ Yes VOD + פרטנר TV

לשחות עם גברים | Swimming with Men, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 10 במרץ, 2020, בשעה 22:00 בערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

אמנות המירוץ בגשם | Art of Racing in the Rain, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית מרגשת בכיכובו של מיילו ונטימיליה ("החיים עצמם"). חייו מלאי העליות והמורדות של נהג מרוצים מצליח מסופרים דרך קולו של כלבו הנאמן, שבדרכו המיוחדת מחזיר את חיי בעליו האהוב למסלול. בימוי: סיימון קרטיס. 2019.

22:00 למה זה מגיע לי 2 | Serial (Bad) Weddings 2, ערוץ Hot Cinema1 + ערוץ Yes VOD

המשך לקומדיה הצרפתית המצליחה משנת 2014. אחרי שניסו בכל אמצעי למנוע מארבעת בנותיהן להתחתן עם חתנים מכל הצבעים והסוגים, קלאוד ואשתו מארי חוזרים מביקור במדינות הבית של החתנים. אלג׳יריה, סין, אפריקה וגם ישראל. כשהם חוזרים, מחכה להם הפתעה. מסביב לשולחן עם כל המשפחה, הם מגלים שלחתנים שלהם לא טוב בצרפת, והם השפיעו על נשותיהם, הבנות שלהם, לעזוב את צרפת לטובת חיים במדינות שמהם באו. לא הורים כמו קלאוד ומארי יתנו למשפחה להתפזר ולעזוב את צרפת האהובה. וכך הם יוצאים לפעולה מתוכננת כדי לשנות את דעתם של החתנים והבנות. שחקנים: כריסטיאן קלבייה  שנטל לוביארי אביטן. במאי: פיליפ דה שברון. צרפת, 2019.

22:00 ספורטאי על: סודות ההצלחה | In Search of Greatness, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הקולנוען גייב פולסקי ("הצבא האדום") מציג בסרטו התיעודי ראיונות מקוריים עם ספורטאי-על כגון ג'רי רייס ו-ויין גרצקי, לצד הפרופ' לחינוך, סר קן רובינסון, העיתונאי דייוויד אפשטיין ואחרים בעודם מדברים על מוחמד עלי, מייקל ג'ורדן, סרינה וויליאמס, סימון ביילס ו-פלה עצמו. בעזרתם מנסה פולסקי לענות על השאלה – מה הפך את אותם ספורטאים ל'טובים בכל הזמנים'? האם זו גנטיקה מולדת, אופי יוצא דופן או כישרון ספורטיבי נדיר? 77 דקות, ארה"ב, 2018.

רובוטריקים: המלחמה על סייברטרון – הטרילוגיה | Transformers: War for Cybertron Trilogy, נטפליקס | Netflix

חלק ראשון בסדרת הטרילוגיה. שני גיבורים אגדיים מופיעים בסיפור המקור של יקום הרובוטריקים, בזמן שמלחמת האזרחים האכזרית בין הרובוטריקים לשקרניקים זורעת הרס בכוכב שלהם.

תכסיס לא מוצלח | Unlucky Ploy, נטפליקס | Netflix

גרסה חדשה לסדרה קוריאנית על גבר שמסתבך בחייהן של שתי נשים בעלות אותו שם.

פול, השליח של ישו | Paul, Apostle of Christ, נטפליקס | Netflix

דרמה. השליח פול מפיץ את תורתו של ישו בעודו ממתין להוצאה להורג, ואילו לוק, חברו למסע, מחבר ספר מהפכני שמוביל ללידת הכנסייה הנוצרית. שחקנים: ג'יימס פוקנר, ג'ים קאוויזל, אוליבייה מרטינז. במאי: אנדרו הייאט. 108 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן