המחאה בתל אביב: מפגינים נגד נתניהו הותקפו

לעבר כמה מהמוחים רוסס גז מדמיע במהלך ההפגנות, שניים טענו שנדקרו. רוב החשודים בתקיפה נמלטו - אחד נעצר. אחד המפגינים השליך אבן, כנראה לאחר שהותקף בעצמו, ופגע בשוגג בשוטר סמוי

זמן צפייה: 02:02

בהפגנות שהתקיימו אמש (שלישי) נגד ראש הממשלה והשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה בתל אביב, הותקפו כמה מפגינים. המפגינים טוענים כי שניים מהם אף נדקרו. על פי מארגני מחאת "הדגלים השחורים", חמישה הועברו לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב שבעיר. באותו המקום, אחד המפגינים זרק אבן גדולה, לאחר שהותקף בעצמו, ופגע בשוגג בשוטר סמוי.

על פי עדויות מהאזור, המפגינים הותקפו באמצעות בקבוקי זכוכית וגז פלפל. רוב החשודים בתקיפה נמלטו - אחד נעצר. שי, אחד המותקפים, סיפר לחדשות כי הוא מקבל טיפול רפואי. והוסיף: "יהיה בסדר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גמזו: "האמון התערער. לא יהיו עוד הגבלות ללא היגיון"

"גאווה מטורפת": התצפיתנית שזיהתה את חוליית חזבאללה משחזרת

רופא בכיר באיכילוב פרש מתפקידו בעקבות תלונות של מטופלות

המפגינים מחו אתמול מול ביתו של השר אוחנה, זאת אחרי פרסום ההקלטות בהן הוא נשמע כמי שמנסה לגרום למשטרה לדכא את ההפגנות מועל מעון ראש הממשלה בירושלים. המפגינים צעדו ברחבי העיר וחסמו כמה צירים. המשטרה מנעה מהם להגיע לנתיבי איילון ולחסום גם אותם.


במקביל לתל אביב, הפגנה נוספת נרשמה אתמול גם מול מעון ראש הממשלה בבלפור. אמש פורסם בחדשות 13 כי תושבי שכונת רחביה, שגרים בסמיכות לביתו של נתניהו ונאלצים להתמודד עם המחאות הקולניות, הודיעו כי לא ישלמו ארנונה כל עוד ההפגנות נמשכות.