רצח את אחותו בפטיש ונידון למאסר עולם

בית המשפט גזר על חוסיין רחאל מבית זרזיר עונש כבד לאחר שרצח את אחותו רנין בת ה-19 על רקע "חילול כבוד המשפחה", לאחר שעזבה את הבית

צילום ארכיון // גטי אימג'ס // צילום ארכיון // גטי אימג'ס

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (שלישי) מאסר עולם ועוד שש שנות מאסר על חוסיין רחאל, תושב בית זרזיר בגליל התחתון לאחר שהורשע כי בינואר 2016 חטף את אחותו בת ה-19 רנין רחאל, רצח אותה ושרף את גופתה כיוון שלא אהב את העובדה כי החליטה לעזוב את בית הוריה ולעבור להתגורר לבד. עוד טען כי אורח חייה פוגע בכבוד המשפחה. 

עוד בנושא:

"תיכנן את רצח אחותו כמו מבצע קומנדו"

מכתב האישום עלה כי כבר בשנת 2015 החליטה הנרצחת לעזוב את בית המשפחה יחד עם אחותה רנא, ווהשתיים עברו להתגורר בנוף הגליל. כארבעה חודשים לפני הרצח דרש חוסיין מאחותו להיפגש עמו במרכז מסחרי בנוף הגליל. רנין, חששה כי אחיה יפגע בה וניסתה להימלט ממנו. בתגובה האח שלף אקדח ודרך אותו בניסיון לאיים עליה, לבסוף הוא הצליח לפגוע בה באמצעות מכוניתו, רנין נפגעה ונפתחה חקירה, שבה הוא הוכרז כמבוקש.

הקורבן, רנין רחאל // צילום: ארכיון
הקורבן, רנין רחאל // צילום: ארכיון

ביום הרצח, בעודו מבוקש לחקירה ונמלט מהמשטרה שניהלה מצוד אחריו, הצליח הנאשם חוסיין לפגוש את רנין באזור הסמוך ליישוב משהד שבצפון. הוא אילץ אותה בכוח לעלות לרכבו ונסע לחורשה סמוך ליישוב חנתון, שם היכה אותה באמצעות פטיש 11 פעמים ורוצץ את גולגלתה. לאחר מכן הוא שפך עליה חומר דליק, הצית את גופתה ונמלט מהמקום. חוסיין נעצר חמישה ימים לאחר המעשה, בזמן שנסע באוטובוס בחיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר