חדש בישראל: סמארטפון לגיל הזהב

ממשק וואטסאפ ייעודי, מקלדת מותאמת, לחצן מצוקה ואפילו תזכורת לנטילת תרופות • יבואנית LG לישראל בשיתוף פעולה עם חברת E2C מציגות טלפון חכם חדש מיוחד למבוגרים • "היה לנו חשוב לקדם פתרון ייחודי המאפשר לשמור על קשר ויזואלי"

צילום: יחצ

חברת רונלייט, נציגת LG מובייל בישראל, הכריזה על BASIC SMARTPHONE 2020, טלפון חכם המבוסס על דגם ה-LG K51s, ומותאם לאוכלוסיית הגיל השלישי ולאלו המעוניינים בפתרון פשוט ונוח לתפעול. שוק הסמארטפונים למבוגרים לא מפותח מאוד בישראל ומאלץ לעיתים לא מעט מבוגרים לחזור להשתמש במכשירים עם כפתורים פיזיים.

ב-BASIC SMARTPHONE, שפותח בשיתוף חברת הסטארט-אפ הישראלית E2C, המתמחה בפתרונות תוכנה לגיל השלישי, ניתן למצוא תצוגה גדולה וברורה במיוחד, על גבי מסך מגע איכותי בגודל 6.5", תמיכה מלאה בלמעלה מ- 20 שפות, ומגוון תכונות וכלים ייחודיים, שפותחו במיוחד כדי לאפשר ליקרים לנו לשמור על קשר רציף וחזותי עם בני המשפחה והחברים.

בחברה מציינים כי במסגרת ההשקה תינתן למשתמשים גישה חינם למשך 60 יום למערכת ניהול וניטור מתקדמת לבני המשפחה, באמצעותה יוכלו לעקוב מרחוק אחר מצב המכשיר (סוללה, קליטה, שמע) ואיכון המכשיר.

המכשיר מגיע גם עם ממשק 'לחיצות ארוכות' לתפעול פשוט ונוח - המסך נענה רק לאחר לחיצה ארוכה ונותן משוב ברטט כאשר הלחיצה נקלטת (פטנט רשום של E2C), לצד לחצן מצוקה מובנה. במקרה של מצב חירום, לחיצה על כפתור החירום תפעיל מצב מצוקה והמכשיר יבצע מספר פעולות חיוניות במקביל: שיחה לבן משפחה/מוקד חירום ושליחת הודעת מצוקה, הכוללת את מיקום המכשיר, לעד 5 אנשי קשר המוגדרים מראש.

עוד אפשר למצוא במערכת ההפעלה בין היתר ממשק WhatsApp ייעודי - לקריאה נוחה יותר של הודעות, שליחה/קבלה של תמונות וסרטונים וביצוע שיחות קוליות או שיחות וידאו ישירות ממסך הבית, מרכז תמונות - כל התמונות והסרטונים בגלריה אחת, נטילת תרופות - חיבור לאפליקציית Medisafe המספקת תזכורת לנטילת תרופות וכדורים בזמן, מקלדת מותאמת - מקלדת רחבה וברורה המונעת טעויות הקלדה, צלם ושלח - מצלמה פשוטה לתפעול המעניקה זמן לייצוב היד ומאפשרת צילום ושיתוף, ואפילו שיחות ועידה בווידאו – גם ב-ZOOM עם ממשק בעברית.

"במיוחד בימים אלה, בהם אוכלוסיית הגיל השלישי נמצאת בסיכון ומחויבת בריחוק חברתי לשמירה על הבריאות, היה לנו חשוב לקדם פתרון ייחודי המאפשר לשמור על קשר ויזואלי רציף עם היקרים לנו, באופן שיקל וישפר את חיי היום יום של המשתמשים ובני משפחותיהם" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט. "ה-BASIC SMARTPHONE מציע פתרון מלא, איכותי, פרי פיתוח כחול-לבן, המספק מענה לכל צרכי התקשורת, הן של המשתמש והן של בני משפחתו, לצד שקט נפשי שנובע מהיכולת ליצור קשר בכל רגע, להקל ולסייע, גם מרחוק".



את ה-BASIC SMARTPHONE ניתן יהיה להשיג החל משבוע הבא אצל המשווקים המורשים ובאתר חברת רונלייט במחיר מומלץ לצרכן של 1,199 ש"ח, עם אחריות מלאה לשנתיים של חברת רונלייט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר