"בחוץ נכשלנו": ליאור דואק על הפרידה מתקוה

יוצא "האח הגדול" אוסף את השברים וחושף מדוע הרומן המתוקשר עם תקוה גדעון לא צלח • "אנשים לא יודעים כלום, אני אומר את זה ועוד רגע בוכה"

צילום: כפיר זיו // "יש רצוי ויש מצוי". ליאור דואק

שלושה חודשים אחרי שיצא מבית "האח הגדול" וחודשיים אחרי הפרידה מתקוה גדעון, ליאור דואק מתאושש, מדבר על הזוגיות עם תקוה ועל הציפיות של הקהל משניהם שהביאו לבסוף לפרידה, בריאיון למוסף "שישבת" של "ישראל היום" שיתפרסם מחר (שישי).

• "האח הגדול": 100 מטר של תהילה

"הצופים רצו לראות את סיפור האהבה בינינו מתממש, אבל יש רצוי ויש מצוי", הוא מספר. "היינו גם רבים שלוש-ארבע פעמים ביום. תקוה ואני ניסינו, כמו כל זוג, וזה לא צלח. בחוץ נכשלנו, ולאנשים היה קשה לקבל את זה".

על מה רבתם?

"דברים קטנים, אבל בלתי נסבלים. למה את עונה לזה ככה, למה התומכים ככה ולמה ההוא ככה. הכל היה סביב הבחוץ, ולא הצלחנו לעשות את ההפרדה. הרעש בחוץ חדר איתנו עמוק בפנים. וגם את המשפחות שלנו. עד שהגענו למצב שזה היה בלתי אפשרי.

"הגענו למצב של ריב ועוד ריב ועוד ריב, ומשם הגיעו גם משחקי אגו, ואחד לא מדבר עם השני, ועבר יותר מדי זמן, כמה ימים. עד שפרסמת את הידיעה על הפרידה - ונעצת את זה סופית".

• תקוה גדעון: "אני רווקה, טלפונים בפרטי"

• תקוה מותקפת: "בריונית, רומסת אנשים"

"לא הצלחנו לעשות את ההפרדה". ליאור ותקוה לאחר יציאתם מהבית // צילום מסך, מתוך האינסטגרם
"לא הצלחנו לעשות את ההפרדה". ליאור ותקוה לאחר יציאתם מהבית // צילום מסך, מתוך האינסטגרם

אולי ויתרתם מהר מדי?

"נראה לך שיש מישהו בעולם שרצה שנצליח יותר מאיתנו? היינו אחד בתחת של השניה. יש מישהו שהפרידה הזאת היתה קשה לו יותר מאשר לשנינו?".

יש תחושה שבפרידה הזאת יצאת פחות טוב מתקוה.

"אנשים לא יודעים כלום, אבל כל אחד אוסף מפה ומשם ומייצר סיפור. אחר כך לך תוכיח ותסביר. בסיפור שסופר, אני לא יצאתי טוב. אני אומר את זה ועוד רגע בוכה. וזה על משהו שהוא בכלל לא פייר, משהו שלא קרה".

זאת ההזדמנות שלך להסביר.

"כשיצאנו מהבית לא עזבנו אחד את השניה, והיה לנו כיף מאוד. בשלב מסוים אנשים מבחוץ התחילו ללחוץ עלינו. אם לא היינו מעלים תמונה כמה שעות - מיד היו שמועות שנפרדנו, ואם ישבתי בבית קפה בלעדיה, כולם שואלים איפה תקוה, ולהיפך. מאות הודעות. וכמה שתרצה להתעלם, אתה לא באמת מסוגל. הכל בינינו היה בסדר גמור, אבל שעתיים לא העלינו כלום - והפכתי לבוגד בכל הרשת".

יש לך הסבר למה הרבה תומכים שלכם לקחו את הצד שלה בפרידה.

"אנשים שכחו שגם אני עברתי פרידה. אני הצטיירתי כ'גבר החתיך', אז מה זה אומר? שאני לא יכול להיפגע? שאין לי רגשות? אין לי בעיה שייכנסו בי ולא בה, אבל למה בכזאת אגרסיביות? תקוה בעצמה אומרת שהפרידה הדדית והיא בעצמה הכי מרימה לי בעולם. היא יודעת מה היא אומרת".

• "הישרדות": ואם המנהג היה לאכול כלב?

• לאכול עטלפים?! 400 תלונות נגד "הישרדות"

בריאיון מספר דואק על המעבר החד מאנונימיות מוחלטת לאיש מפורסם מאוד, על הקשר שלא צלח עם עומר נודלמן והביקורות שחטף, מי העוקבת שגרמה לו לפנות למשטרה, מה הסיכוי שהוא ותקוה יחזרו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר