צפו בדברים

יאיר לפיד: "נתניהו צריך להתפטר תוך 48 שעות – הוא איבד שליטה"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד נשא דברים קצרים בישיבת סיעתו וקרא לראש הממשלה בנימין בנימין נתניהו להתפטר. לטענתו לאחר התפטרותו של נתניהו תוקם ממשלת אחדות (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד נשא דברים קצרים בישיבת סיעה וקרא לראש הממשלה בנימין בנימין נתניהו להתפטר. "הוא נכשל. הוא איבד שליטה".

"אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית", הצהיר לפיד.

"אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום. אני קורא לכל סיעות הבית: הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה. היום", אמר לפיד המתוסכל.

"זה כשלון מקיר לקיר. הכל על שמו. בינואר הקרוב, בשיא גל החורף של הקורונה, הוא יישב שלוש פעמים בשבוע על ספסל הנאשמים. נתניהו עשה בעבר דברים טובים, אבל זה נגמר. אי אפשר להמשיך ככה. הוא צריך ללכת".

"אומרים לנו, "מה אתם רוצים, בחירות?" לא. לא צריך בחירות. אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית. לא ממשלת המנותקים הענקית שנתקענו איתה. הדבר האמיתי. 18 שרים. ממשלה יעילה, חדה, חדורת מטרה".

"ברגע שנתניהו יתפטר, כולם יצטרפו. יאחדו כוחות. אנחנו, בנט, ליברמן. נביא לשולחן ניסיון, תכניות עבודה מסודרות, יכולות ניהול משברים. כל מה שאין עכשיו. אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום. אני קורא לכל סיעות הבית: הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה. היום", סיים לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר