אודי אפרת מציג: הסלבס בהזיה מהניינטיז

צפו: הבמאי חשף את סרטון בר המצווה שלו, עם מבחר סלבריטאי ארצנו שחגגו איתו בשנות ה-90' • "צפיתי ביותר משלוש שעות מהטרלול הזה"

צילום: מתוך הפייסבוק של אודי אפרת // אודי אפרת עם ציפי שביט, משה דץ, דפנה דקל

איש הקולנוע אודי אפרת פנה לפייסבוק אתמול בערב (שבת) לציון יום הולדתו ה-38, בפוסט נוסטלגי למדי שבו העניק לחבריו ועוקביו ברשת הצצה אל ערב אחד רווי כוכבים בילדותו. "אני מתעסק המון בילדות שלי, בעיקר בשביל קצת לשמר בי את הילד שהייתי" כתב הבמאי ובעלי חברת ההפקות "אודיני". "אבל החקירה הזו של הילדות גם מביאה אותי למקומות שלא חלמתי להגיע אליהם, כמו למשל לנבור בדיסקים ישנים ולהגיע לקלטת בר המצווה שלי - מופע מרתק של חוסר מודעות.

"אז ישבתי אתמול והחלטתי להכין לכם מתנה. כן, לכם, כי אני צפיתי ביותר משלוש שעות מהטרלול הזה ולכם מגיע רק מקבץ". מכאן מאחל אודי לעוקביו "צפייה נעימה וקרינג'ית לכולם", ולרגעים היא אכן כזו. 

אפרת שיתף לקט בן 4 דקות מאירועי חגיגות הגעתו למצוות, או כפי שהוא מכנה אותם: "אסון גן אורנים 95'". בסרטון בר מצווה אופייני לילדים שהגיעו לגיל מצוות בשנות ה-90' (לפחות במונחי גרדרובה, איכות צילום ותפריט מזון), הוא נראה מברך את אורחיו הרבים ומנהל למעשה מופע של איש אחד, בערב בעל תכנית אמנותית עשירה עד מופרכת למדי. בהמשך, לצד נאומים סוחפים, ריקודי בטן ופיזוזים לצלילי "שיר הטרטע" של הקומדי סטור, בולטות במיוחד הופעות האורח של סלבריטאי התקופה.

בין היתר נראו לוקחים חלק בחגיגות שמות כמו משה דץ, דורון מזר, דפנה דקל (בביצוע משותף של חתן האירוע לשירה "זה רק ספורט") אילנה אביטל, יזהר כהן וציפי שביט, שמודה כי היא  "המומה" מאהבת הבמה של חתן בר המצווה.

• דפנה דקל: "הסיכון השתלם"

• "רודפים אחרי": מי מתנכל למשה דץ?

• דץ נפרד: "היה צריך לשחרר אותך מגופך שבגד בך"

יש לציין כי אפרת הוא בנה של רוחל'ה אפרת ז"ל, אמרגנית ומפיקה מוכרת בשנות ה-80' בישראל, כך שמשיכתו לעולם הבמה נראה מתבקשת - כמו גם גישתו אל אותם ידוענים ואנשי תרבות שבאו לחגוג עמו את האירוע. במהלך הקריירה שלו הרבה לביים ולהפיק סרטים, סדרות ופרסומות. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר