יום שני, 10.06.2024 שעה 08:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

אש במכתש, 2.0: קבוצת הכדורגל שהוקמה כמחווה

כמעט עשור מאז נהרס האצטדיון, הוא ישוב כמועדון חדש בשם "המכתש גבעתיים". זנדברג, צ'קאנה, צמח וחרזי ייקחו חלק בפרויקט, החלום: עליית מליגה ג'

|
מיכאל זנדברג (רדאד ג'בארה)
מיכאל זנדברג (רדאד ג'בארה)

“אש במכתש”, זוכרים? כמעט עשור עבר מאז נהרס האצטדיון המיתולוגי וממש בקרוב הוא יחזור לחיינו, כמועדון כדורגל חדש בשם “המכתש גבעתיים”. הקבוצה אמנם חדשה אך ההיסטוריה המפוארת שעומדת מאחורי השם והשמות שייקחו חלק בפרויקט הזה יהיו לכם מאוד מוכרים. 

מיכאל זנדברג, קרלוס צ’קאנה, סולי צמח, אבי סופר, רונן חרזי, שלומי בן חמו, אלו רק חלק מהשמות שיחזרו מפרישה על מנת לתת את הכבוד לאצטדיון בו שיחקו לא מעט מהקריירה שלהם, ושלא תחשבו שהם באו כדי להיות גימיק חולף, המטרה של הקבוצה היא חד משמעית וללא פשרות – עליית ליגה כבר בעונתה הראשונה בליגה ג’. במועדון עוד עומלים ומתחזקים לקראת פתיחת העונה באוקטובר הקרוב כשכבר בתחילת ספטמבר יחלו האימונים במגרש במתחם וולפסון, ככל הנראה תחת שרביטו של צ׳אקנה שעשוי לשמש כשחקן/מאמן. 

המכתש (מערכת ONE)המכתש (מערכת ONE)

הפרויקט החל לקרום עור וגידים בחודשים האחרונים כשחברי ההנהלה המונה עשרה חברים בעלי זיקה לעיר גבעתיים ולאצטדיון המיתולוגי בפרט, החליטו להרים את הכפפה ולהקים את הקבוצה שתצליח להחזיק לדבריהם את התשוקה לכדורגל שהייתה קיימת בימי המכתש. הבעלים אלדר פשכצקי הוא יליד העיר וגם שוער פעיל בעצמו בליגה הלאומית, שיחד עם חבריו הם צאצאים לדור שהיה פוקד את המכתש בכל שבוע ולתוך כך גדלו גם הם. 

כל שמות השחקנים הנ”ל וכן חברי ההנהלה במועדון התגייסו והקימו את הפרויקט בהתנדבות מלאה ובמטרה להקים לראשונה קבוצה שתייצג את העיר גבעתיים, גם הספונסר הראשי,״יורו סיטי״ התגייס גם הוא למען המטרה. כמו כן, על מנת להמשיך בהתפתחות וההקמה, פתחו חברי ההנהלה בגיוס המונים “הד-סטארט” על מנת להגיע לסכום של כ-12 אלף שקלים בכדי לכסות את ההוצאות על מגרש האימונים בו יתאמנו במהלך העונה. 

“הופתענו מההירתמות של האנשים”, סיפרו בקבוצה. “אנחנו כמובן צריכים שכמה שיותר אנשים ייחשפו לפרויקט המיוחד הזה כי באמת הולך להיות כאן משהו יפה. הרגשנו שהגיע הזמן שתהיה קבוצה בגבעתיים, שהגיע הזמן שנחזיר את הזהות של המכתש לכדורגל הישראלי ולעיר בפרט. האצטדיון הזה היה בשבילנו ובעיקר בשביל רוב הסבים שלנו שהיו ניצולי שואה רגש מתפרץ, מקום של תשוקה ואנחנו רוצים להחזיר את זה”.

המכתש (יוסי ציפקיס)המכתש (יוסי ציפקיס)

עוד הוסיפו: “האנשים שלוקחים חלק ועוד ייקחו באים נטו בגלל השם – המכתש, זה משהו שמקרב אנשים. אנחנו רוצים לחשוף ולהשריש בפני ילדים ונוער בעיר שכדורגל זה אמנם כיף ויכול לקדם מקצועית אבל זה גם הרבה רגש והקרבה. רוצים לחזור ולפתח את המסורת, הנוסטלגיה והתחושה שהייתה לכולנו בזמנו לתושבי העיר גבעתיים. נשמח מכל מי שיכול ורוצה לקחת חלק באמצעות גיוס ההמונים שלנו בעמוד הפייסבוק של המועדון, לעזור לנו בדרכו וכמובן שנשמח גם לעזרה מעיריית גבעתיים שתירתם לזה”.

גם חבר המועצה בעיר, ניר קורן, התגייס ומנסה לסייע: “זה פרויקט סופר מרגש של שחקני העבר. הם מתארגנים ומארגנים קבוצה מחדש, יתחילו להתאמן וממש רציניים לגבי זה. זו קבוצה שיש לה היסטוריה מפוארת בליגות הבכירות ובגלל בעיות כאלה ואחרות היא נעלמה אבל יש כאן הזדמנות להחזיר עטרה ליושנה. המטרה היא שתוך כמה שנים נחזור לטופ של הליגות”.

על סיוע מהעירייה בפרויקט זה: “ככל שזה יקבל צורה יותר ונסיים את שלב ההתארגנות, העירייה תיכנס לפרויקט הזה גם. יש קריטריונים לתקציב של עירייה לגבי קבוצות ספורט. אני עוזר בפרסום, באיסוף האנשים, בחשיפה לגיוס ההמונים כדי שהציבור יירתם”.

שכטר מפעיל את ילדי הכדורגלנים באילת
אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */