המסר של ירדן ג'רבי לליטל סמדג'ה

ירדן ג'רבי חולמת בליסבון • בראיון היא מספרת על הקשיים על האי, על הגעגועים לג'ודו, על ההצעות לדייטים וגם על האלימות המילולית ב"הישרדות"

צילום: פיני סילוק // ירדן ג'רבי

לפני כשבוע חגגה ירדן ג'רבי יום הולדת. "אני בת 31, כל החיים שלי התאחרו. התחלתי לחיות רק בגיל 28, אחרי הפרישה מהג'ודו", מספרת הג'ודוקא האולימפית לשעבר וכוכבת "הישרדות VIP" היום.

ירדן ג'רבי בקמפיין לחברת ריבוק // כתב: מאור בן הרוש // צלם: משה בן שמחון

בראיון מיוחד למוסף "שישבת", שיתפרסם מחר (שישי), נשאלה ג'רבי אם היא לא מתחרטת על פרישתה. "ממש לא. אבל אני כן מתגעגעת לתחרות, כשיש לי תוכנית קרב ואני צריכה לנצח, כשאני רוצה להיות בראש הפודיום ושהדגל יעלה. אם יאתגרו אותי עכשיו, יש מצב שאני עולה".

• "הישרדות": ההפקה מפנקת את יקיריה

• חשיפה: מה שהסתירו מכם ב"הישרדות"

• "הישרדות": המונולוג המביך של אלינה

ג'רבי, שטוענת שהיא לא בזוגיות כרגע ("אני ועידן חביב חברים מאוד טובים"), מקבלת, לדבריה, הצעות לצאת לדייטים, מרשתות חברתיות וגם מחברים שמציעים לה שידוכים. "בגלל הקורונה אני מפחדת להיפגש עם אנשים. מישהו הציע לי לשתות ביחד מיץ פטל מול השקיעה. מצחיק. אני לא עונה, אבל זה חמוד ומפרגן".

"חברים מאוד טובים". עידן חביב וג'רבי // צילום מסך
"חברים מאוד טובים". עידן חביב וג'רבי // צילום מסך

את מרגישה בשלה לאימהות?

"אני אוהבת ילדים ומאוד רוצה ילדים, אבל לא יודעת אם אני מוכנה לזה כרגע. תמיד אהבתי ילדים, אבל אני חושבת שאני צריכה להיות מוכנה לאימהות גם מבחינה זוגית, וכרגע אני לא מוכנה. כדי להגיע לילדים אני צריכה זוגיות יציבה".

כיום מתגוררת ג'רבי בליסבון, בירת פורטוגל, לשם עברה בתחילת השנה כדי לעסוק בנדל"ן. "כרגע אני מחפשת את החלומות הגדולים שלי. אני יזמית, ואני מנסה לפתח פרויקטים בתחום הנדל"ן, ולהצליח בדרכי שלי. אני מעדיפה לחלום בגדול ולא בקטן. המטרה שלי כרגע היא יותר בחו"ל".

על הסערות המתוקשרות סביבה ב"הישרדות VIP" אומרת ג'רבי: "למדתי שם על עצמי שאני סבלנית ברמות גבוהות. אפשר להגיע שם למצבי קיצון. את רעבה כל הזמן, ישנה על החול. בכל פעם שהמשפחה עלתה לי לראש, התחלתי לבכות. כל רגש שם הוא פי מאה יותר עוצמתי".

והנה נשארת: חידושים למאיר אריאל

"אני לא עונה לאלימות מילולית באלימות מילולית". ליטל סמדג'ה // צילום מסך
"אני לא עונה לאלימות מילולית באלימות מילולית". ליטל סמדג'ה // צילום מסך

היה רגע ששבר אותך, כשליטל סמדג'ה השתמשה במילה "בחורילה".

"זה לא הפריע לי. אני באתי לאי ממוקדת בלנצח. היתה אלימות מילולית, אבל אני לא עונה לאלימות מילולית באלימות מילולית. ילדים צופים בזה, ורציתי שהם יבינו שכשמקללים אותם בבית הספר, אין מה להחזיר בקללות. צריך לשמור על איפוק, להיות בטוח בעצמך. אני הייתי בטוחה בעצמי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר