מתקפה חריפה • צפו

גפני תוקף את נתניהו: תמכנו בו, למה הוא לא מתחשב בנו?

בישיבת סיעת יהדות התורה, עלה יו"ר דגל התורה למתקפה נגד ראש הממשלה: "יש בליבנו עליו", אמר ח"כ גפני, שזעם על הטלות הסגרים על האזורים החרדיים ועל האלימות המשטרתית (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
משה גפני, בנימין נתניהו (צילום: Miriam Alster, Yonatan Sindel/Flash90)

יהדות התורה התכנסה בשעה האחרונה (שני) לישיבת סיעה חריגה, זאת על רקע המשבר בין הציבור החרדי לרשויות האכיפה ולמקבלי ההחלטות, על רקע הסגרים באזורים החרדים והאכיפה הסלקטיבית נגד חלקים מהאוכלוסייה החרדית.

יו"ר וועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני יצא במהלך הישיבה למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "יש בליבנו עליו – כל השנים תמכנו בו, למה הוא לא מתחשב בנו?".

בדבריו אמר גפני, "המציאות שאנו נמצאים בה כשיש למעלה ממיליון מובטלים. המציאות בה אנשים רבים מאבדים את פרנסתם את מקור המחיה שלהם, יש ענפים שלמים שלא חוזרים בכלל המשמעות של זה היא שיהדות התורה חייבת לראות מה עושים כדי לעזור לאנשים שם יש את כלל המגזרים הפניות הם זועקים זעקת שבר שאי אפשר לתאר אותה וצריך כל מאמץ לעזור להם".

גפני עבר בשלב זה להתייחס למאבק המשטרתי נגד המגזר החרדי ואמר: "אם בוחנים את מה שמקבלים מהציבור שלנו. אני לא זוכר תגובות כאלה. זה מתחיל בסגרים וממשיך בהתייחסויות לציבור החרדי".

הוא סיפר כי "היה טלפון ואמרו שיש התקהלות המרכזנית שאלה אם יש שם מישהו חרדי? זה יצא אמירה שיצאה מבלי משים".

"זה מציאות שפוגעת גם בפרנסה של אנשים. יש בליבנו על ראש הממשלה אנחנו בסכנה גדולה בריאותית וכלכלית", הוסיף יו"ר דגל התורה.

בהמשך דבריו הביע תרעומת על נתניהו, ברקע ההצבעה על הקמת ועדת חקירה לבדיקת ניגודי העניינים של שופטי בית המשפט העליון, העה של ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

"יש את כחול לבן שמעמידים את הקואליציה הזאת, אז הוא צריך לחכת להצביע עם סמוטריץ? הוא היה צריך גם להתחשב בנו. אנחנו הולכים ותומכים בו כל השנים. הוא צריך לגלות מנהיגות ולהתעסק רק בדברים שהיום צריך להתעסק בהם".

גפני הוסיף כי "יש את לומדי התורה שמנסים לסייע בדרכים רבות. יש דברים רבים שאנחנו מאשרים יש סקטור שלא נוגעים בו זה עולם התורה הם. אז בסגר - המשפחה תרעב ללחם. אנחנו לא יכולים לשתוק על הדבר הזה".

לסיום קרא גפני "להפסיק את ההתנהגות הזאת שהיא כתם על החברה הישראלית כולה. צריך לעשות סוף לעניין הזה. אנחנו קוראים לנתניהו לגלות מנהיגות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר