אסף אמדורסקי עולה למתקפה ישירה נגד ראש הממשלה: אחרי שהשתתף בהפגנת העצמאיים בתל אביב במוצ"ש והתבטא בחריפות נגד נתניהו בשידור, כתב האומן פוסט חריף בעמוד הפייסבוק שלו ובו קרא לציבור להפגין נגד השחיתות בבלפור.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

"בדרך כלל העמוד פה נוהג לפרסם מופעים ואירועי מוזיקה אבל מכיוון שהנאשם מבלפור החליט לבדו (פה אחד, קרחת אחת) לעצור את כל ענף המוזיקה, האירועים, התיאטרון, הסטנדאפ, הברים, בתי קולנוע, מועדונים, חדרי כושר וכל מה שמריח מתרבות או פנאי ולמוטט אותו על מאות אלפי עובדיו, ארשה לעצמי להדהד כאן תאריך חשוב - מחר 14.7. יום נפילת הבסטיליה", כתב אמדורסקי. 

"כל מי שיש לו אפשרות להשיג לפיד בוער (תנועות הנוער למשל, שנסגרו אף הן על ידי הנוכל בעל הבלורית עם התו הסגול) או סתם סיר או צופר מוזמן לסור לבלפור להשמיע את מחאתו בצורה ברורה וישירה. עד כאן למי שכבר הבין מי לטובתנו ומי סתם גזלן חסר מצפון".

בהמשך דבריו הסביר אמדורסקי מדוע הוא מכנה את נתניהו "נוכל", וציין בדבריו את "שוד הגז", "קצבאות הנכים", "הריגתו של סלמון טקה", "שליחת שוטרים במפגינים" ועוד. אמדורסקי קרא להגיע מחר להפגנה ברחוב עזה מול מעון ראש הממשלה וביקש "להביא שחפ"צים כי בדיקטטורות מפעילים את שירותי הביטחון נגד העם".