חשש לחייה: שחקנית "גלי" נעדרת

חיפושים אחר השחקנית נאיה ריברה, שיצאה לשחות ונעלמו עקבותיה • בנה נמצא לבדו בנהר בקליפורניה לצד כלי שייט ששכרו

צילום: AP // נאיה ריברה

קללת גלי נמשכת: המזל הרע ממשיך להכות בשחקני הסדרה, שמאז ירדה מהמסך בשנת 2015 מצאו את עצמם בכותרות שליליות בפרשיות מין אלימות ומוות. כעת מצטרפת לרשימה הטראגית גם השחקנית נאיה ריברה שגילמה בסדרה את דמותה של סנטנה לופז.

• ריב קולני ונזיפה לאמנון לוי ושרון גל

• חידושים למאיר אריאל: פרויקט מרגש לזכרו

על פי הדיווחים, ריברה (33) נעדרת מאז אתמול (רביעי), לאחר ששכרה כלי שייט עם בנה בן הארבע ג'וזי והשניים יצאו לשחות בנהר פירו בקליפורניה. ריברה שכרה את הסירה בסביבות אחת בצהריים ביום רביעי. שלוש שעות לאחר מכן, הבחין אדם אחר ששט בנהר בבנה של ריברה צף לבדו ליד הספינה והזעיק כוחות הצלה וסיוע שהחלו בחיפושים אחר השחקנית, שכללו מסוקים וצוללנים.

קללת "גלי" נמשכת? נאיה ריברה // צילום: AP
קללת "גלי" נמשכת? נאיה ריברה // צילום: AP

בנה של ריברה, שנמצא לבוש בחגורת הצלה, סיפר לכוחות ההצלה כי אמו, שככל הידוע לא לבשה חגורת הצלה, קפצה לנהר לשחייה ומאז נעלמו עקבותיה. החשש הוא כי טבעה.

ציוץ מטעם מטה השריף המקומי אישר קיומו של מבצע חילוץ שהחל אמש עד רדת החשיכה וימשך היום (חמישי).

"גלי" ("glee") הייתה סדרת נוער מוזיקלית מצליחה ששודרה בין השנים 2009 ל-2015. למרות ההצלחה שזכתה לה על המסך, שחקני הסדרה מצאו עצמם שוב ושוב בכותרות בנסיבות טראגיות, בהן מותו של השחקן קורי מונטית' ממנת יתר בשנת 2013, התאבדותו של השחקן מארק סלינג בשנת 2018 לאחר שהורשע בעבירות פדופיליה, ולאחרונה הסתבכותה של השחקנית ליאה מישל בפרשת גזענות ואלימות מילולית.

ריברה עצמה הסתבכה עם החוק כשבשנת 2017 בן זוגה לשעבר ואבי בנה ריאן דורסי הגיש נגדה תלונה במשטרה על אלימות. מאוחר יותר משך אותה וההאשמות בוטלו, למרות שריברה הודתה בעבירות שיוחסו לה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר