שתף קטע נבחר

מוגרבי: "צעירי נתניה הוכיחו שיש להם מה לתת"

חלוץ מכבי נתניה טוען שחבריו לקבוצה כבר בשלים ויודע היטב למי צריך להגיד תודה: "רוצה להודות לעטר על האמון ". סבע, שסובב את הקרסול, עשוי לחזור לאימונים השבוע. אלמוג כהן יעבור צילום בכף רגלו

לא כל המאמנים בליגת העל מסוגלים לתת את הקרדיט לשחקנים צעירים שיובילו את קבוצתם. אצל מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, ששילב העונה המון שחקנים ממחלקת הנוער, זה הפוך והוא לא מהסס לתת להם את הבמה. בשבת, בסיום ה-1:1 מול בני יהודה, הצהיר המאמן: "הרווחנו העונה בגדול. שיתפנו הרבה שחקנים צעירים והם יהיו השלד העיקרי לעונה הבאה".

 

אחד מהשחקנים הצעירים שיהיו חלק משמעותי מהסגל בעונה הבאה הוא החלוץ פיראס מוגרבי, שבשבת בישל את הגול לאחמד סבע ומקבל דקות משחק רבות באופן כמעט קבוע: "כל משחק אני רוצה להוכיח לעצמי ולמאמן שאני טוב", סיפר מוגרבי, "זה משמח אותי שאני מחזיר למאמן על כר הדשא, למרות שעדיין לא כבשתי גול ואני רוצה להודות לעטר שהוא מאמין בי".


ראובן עטר. מקדם צעירים ומרוויח מהמהלך (צילום: אלי אלגרט)

 

החלוץ הצעיר התייחס להתאקלמות שלו בקבוצת הבוגרים ואמר: "אני שחקן צעיר שעלה מהנוער וממשחק למשחק צובר ביטחון. למדתי הרבה בעונה הזו ואני מקווה להמשיך ככה. שמעתי שבעונה הבאה הסגל יורכב מהרבה צעירים, השנה שיחקו הרבה צעירים והוכחנו שיש לנו מה לתת. ראובן נותן לנו דקות משחק וזה חשוב לנו מאוד".

 

חלוץ הקבוצה, אחמד סבע, שהבקיע את שער השוויון ומיד נפצע, סובב את הקרסול והתבקש לנוח עד לקראת סוף השבוע. הקפטן אלמוג כהן אמור לעבור צילום בכף רגלו, לאחר שיש חשש כי הוא סובל משבר קטן. בנתניה ינסו בשלושת השבועות הקרובים לתפוס את המקום השביעי על מנת לקבל מענק כספי גבוה יותר. במועדון כבר חושבים על העונה הבאה ומי שאמור לשוב לסגל הוא חלוץ מחלקת הנוער, עומר פרץ, ששיחק השנה בהפועל הרצליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
פיראס מוגרבי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים