שוטרים שהגיעו למסיבה במועדון בתל אביב בו רקדו מאות מבלים בניגוד להנחיות, לא עשו דבר על מנת לאכוף את הנהלים שקבע משרד הבריאות.

לפי עדויות של מבלים במקום, השוטרים רק ביקשו מבעלי המקום להנמיך את המוזיקה ועזבו את המקום.

בסרטון שהגיע לידי mako ניתן לראות כיצד מאות בליינים רוקדים צמוד אחד לשני בלי מסכות ושמירת מרחק במועדון "הבוסתן" בתל אביב. כזכור, הנחיות משרד הבריאות אוסרות במפורש על קיום מסיבות ריקודים.

"הכול שם היה בניגוד לכל הנהלים", אומר מבלה במקום בשיחה עם mako, "לא הייתה הקפדה על חבישת מסכות ועל שמירת מרחק של שני מטר אין על מה לדבר בכלל. כולם רקדו והשתוללו כאלו אין קורונה. השוטרים הגיעו לבוסתן, ביקשו להנמיך את הווליום, דברו עם מישהו מהצוות ועזבו מבלי לברר מה קורה. אחר כך מתפלאים ומדברים על גל שני של קורונה. השוטרים היו צריכים לסגור את המסיבה ולפזר את הבליינים".

בעקבות פניית mako, המשטרה מסרה כי תבדוק את העניין הפרת הנהלים ומסרה בתגובה: "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, הגיעו למקום שוטרים שביצעו בדיקות מול אחראי האבטחה במקום מהם עלה כי נמנעה כניסת אנשים מעבר למותר לתוך המועדון ונמנעת התגודדות המונית. יחד עם זאת בעקבות התיעוד תתבצע בדיקה נוספת באם נשמרו התקנות לאורך כל הלילה. נציין כי במהלך התקופה האחרונה ערכה המשטרה ביקורות יזומות באלפי בתי עסק ברחבי הארץ בדגש על מועדונים, אולמות אירועים וכיו״ב, ובמקרים בהם התגלו הפרות פעלה באמצעות, מתן אזהרות, פיזור קהל, רישום דו״חות ואף סגירת בתי העסק המפרים. נמשיך לפעול יחד עם יתר רשויות האכיפה לאכיפת התקנות לשעת חירום וצו בריאות העם".