מצילים את אביגיל

אביגיל חגגה השבוע שנה, אך רוב חייה היא נאבקה בגבורה במחלת הסרטן • כעת מנסה משפחתה לגייס כסף לניתוח המורכב שהיא צריכה: "עזרו לי להציל את בתי"

צילום: באדיבות המשפחה // מצילים את אביגיל

אביגיל לוי מבת ים חגגה השבוע שנה, ולמרות גילה הצעיר אפשר לומר שהיא שורדת אמיתית, כי אביגיל מתמודדת מזה חודשים רבים בגבורה ובאומץ מול מחלת הסרטן, וכעת היא זקוקה לתרומות כדי לאפשר לה לעבור ניתוח מורכב שיציל את חייה.

ההורים, רלין ובן, בשנות העשרים לחייהם, מספרים כי בגיל חמישה חודשים, בזמן ששהו בגאורגיה, הרגישו שהילדה מאבדת את הרגישות בגפיים. אבחנה ראשונה שם הצביעה על חשד לסרטן. ההורים גילו תושייה, החליטו באותו הלילה לחזור ארצה, ובעזרת ארגון "קו לחיים" – תנועה חברתית שמטרתה לתת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות - נוצר קשר עם רופאים מומחים ובתי חולים, וניתוח ראשוני הצליח להציל את התינוקת מנכות קשה. אלא שכעת יש צורך בניתוח מיוחד שיוציא את הגידול מעמוד השדרה. הסכום הנדרש: כמיליון שקלים.

"כשאביגיל הגיעה לגיל חמישה חודשים זיהינו עיכוב התפתחותי שהוביל לשלושה חודשים של חרדה סדרות טיפולים שבסופן התגלה הסרטן בעמוד השדרה. הייתה בטיפול נמרץ ובנס ניצלה מנכות. כיום היא ממשיכה את הטיפולים הכימותרפיים וממתינה לניתוח המסובך להסרת הגידול מעמוד השדרה." אומרים ההורים "היא תינוקת יפיפה חייכנית ומלאת אור למרות הטיפולים הקשים היא מחייכת ונטעת בנו תקווה".

"בחיים לא חשבתי שאגיע לשלב הזה בחיים שפתאום השמיים נופלים עליך, בלי כל הכנה מוקדמת. כמה הייתי מאושרת לפני עשרה חודשים כשהחזקתי את הבת שלי בחדר הלידה. רגעי אושר ושמחה טהורים שכל אמא יכולה להזדהות איתם. היא רק נולדה, רק הגיעה לעולם וכבר נשמה טהורה שחווה כל כך הרבה סבל. אני מחבקת אותה ואוחזת בה חזק חזק מנסה להרגיע את הכאבים, תינוקת כזו קטנה שעוברת טיפולי כימותרפיה. מי בכלל יכול להבין את זה? הלב זועק ונקרע.

"בימים אלו, הרופאים מכינים אותנו גם למצב שהטיפול בארץ לא יספיק, ולתקופות שיקום קשות וארוכות. כרגע אנחנו נמצאים אחרי תקופה של ביקורים תכופים ולינות בבית החולים. במהלך הטיפולים אביגיל חוותה חוויה קשה מאוד עד כדי כך שלעיתים היא ממש נרתעת ממפגש עם אנשים חדשים. כמו כן, הגוף של אביגיל חווה כל כך הרבה טיפולים וכרגע היא נשארה מלאה בצלקות וחתכים. אנחנו זוג צעיר ואוהב ממשפחות פשוטות, יש לנו המון אהבה ורצון לעזור לבת שלנו, אך יש בפנינו אתגר גדול, גדול מאוד.

בשל המצב אליו נקלענו אנו לא יכולים לצאת לעבוד בעבודה מסודרת, כדי שנוכל להגיע איתה לבית החולים. היא צריכה מעקב צמוד והשגחה מלאה. ולנו, כהורים אין יכולת לשאת לא בעלויות הטיפול שנדרש לרפואתה ולא בעול היומיומי של המשפחה. אני פונה אליכם מכל הלב אם אתם יכולים לעזור לי להציל את הילדה שלי. כל תרומה תעזור, ותיתן לנו כוחות להמשיך לעזור לה", מסכמת האם.

 

דרכים לתרום:

ניתן ל​שלוח המחאה לפקודת 'קו לחיים' עבור 'אביגיל לוי' - רחוב בנימין מינץ 27 פתח תקווה.

ניתן לבצע העברה בנקאית לבנק הפועלים, סניף 532 חשבון 610733, עבור 'אביגיל לוי'.

לקבלת אישור תרומה יש להעביר את אישור ההעברה, ולציין שם וכתובת למשלוח לפקס: 03-9215566.

לאתר התרומות >>

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר