פיטורים אחרי עזיבת המנכ"ל: חברת אינדיגו הזמינה 102 מעובדי החברה לשימוע לפני פיטורים, והפסיקה את העסקה של 30 עובדים חיצוניים, כך נודע לכלכליסט.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בתחילת החודש הודיע אלון בר שני, מנכ"ל החברה הוותיק, על עזיבתו את החברה. מנכ"ל החברה החדש הוא חיים לויט, שניהל את חטיבת GTM של אינדיגו בארה"ב. על פי הערכה זהו הגל הראשון של הפיטורים בחברת ההדפסה שנמצאת בבעלות HP, בעקבות רצונה של החברה לצאת בצעדי קיצוצים נרחבים.
1 צפייה בגלריה
כניסה לבניין מפעל HP אינדיגו, קריית גת
כניסה לבניין מפעל HP אינדיגו, קריית גת
כניסה לבניין מפעל HP אינדיגו, קריית גת
(צילום: אוראל כהן)
הפיטורים של בר שני איפשרו את הצעד שלו חיכתה חברת HP העולמית, שרכשה את אינדיגו בשנת 2000 והפכה אותה לחטיבה שלה. אינדיגו מעסיקה כ-2,800 עובדים בישראל, ועוד כ-1,000 ברחבי העולם. ההכנסות של אינדיגו ממכונות הדפוס הדיגיטלי שהיא מוכרת, מגיעות על פי הערכות לכ-1.5 מיליארד יורו בשנה.
אינדיגו מייצרת מכונות דפוס קטנות ומהירות המדפיסות בצבעים שונים. החברה פיתחה דיו אלקטרוני שהחליף את אבקת הדיו, והיתה מהראשונות שחיברו את המדפסת למחשב - טכנולוגיה שחוללה מהפכה בענף, הוזילה משמעותית עלויות ההדפסה והחדירה את המדפסות לעסקים קטנים. החברה מוכרת כיום כ-1,000 מערכות הדפסה בשנה.
במכונות הדפוס הדיגיטלי של אינדיגו ניתן לייצר ספרי תמונות, כרטיסי ברכה, לוחות שנה, ניירות מכתבים, מזכרות, תוויות ועטיפות. בין לקוחותיה נמצאות נסטלה וקוקה קולה, הנעזרות בחברה ביצור עטיפות בהיקף נמוך יחסית.