שתף קטע נבחר

קווין פינקני שוחרר מהפועל ירושלים

הקבוצה מהבירה שיחררה את הפורוורד/סנטר, שהעמיד ממוצעים של 9 נק' ו-4.4 ריב' למשחק. מהמועדון נמסר: "אנחנו מודים לקווין על התקופה בקבוצה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך"

הפועל ירושלים הודיעה הערב (ש') באופן רשמי כי שיחררה את הפורוורד/סנטר קווין פינקני. הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי הודיעו כבר אתמול לשחקן על שיחרורו מהמועדון.

 

בירושלים ביקשו להדגיש כי ההחלטה על השחרור הינה על בסיס מקצועי בלבד וכי נלקחה בין היתר עקב סיום הקמפיין האירופי וריבוי השחקנים בקבוצה. "הפועל ירושלים מבקשת להודות לקווין על התקופה במועדון ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך", נמסר בהודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה.


קווין פינקני. שוחרר בין היתר עקב ריבוי השחקנים בקבוצה (אלי אלגרט)

 

פינקני (26, 2.06 מ') הגיע לירושלים בתחילת העונה ואמור היה להיות הגבוה המוביל שלה, אולם לאחר שהתברר כי מדובר בשחקן שמעדיף לשחק עם הפנים לסל והגעתו לקבוצה של הסנטר ברנדון האנטר, ירדו דקות המשחק של השחקן.

 

ב-19 משחקים העונה בליגת העל העמיד פינקני ממוצעים של 9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק ב-18.5 דקות. ביורוקאפ ירד פינקני ל-8.9 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-19 דקות.

 

בסביבתם של אנשי הקבוצה ידעו לספר על התנהגות אפאטית של השחקן, במיוחד לאחר ההדחה ברבע גמר היורוקאפ, אשר חברה לחוסר שביעות רצון מרמת השקעתו של השחקן.

 

עם קיצור הרוטציה, יקבלו כעת ככל הנראה אוהדי הקבוצה אשר קראו במשחקים האחרונים יותר ויותר בשמו של ליאו ליונס (שלא זכה לאחרונה לדקות משחק רבות), את מבוקשם. ירושלים נשארת כעת עם קו קדמי שכולל בעיקר את ברנדון האנטר ואורי קוקיה, לצדם של הפורוורדים דיז'ון תומפסון, ליונס ושרון ששון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קווין פינקני
צילום: עוז מועלם
מומלצים