שתף קטע נבחר

איטליה: תיקו 2:2 לאינטר בחוץ מול פיורנטינה

הנראזורי לא הצליחו לנצח את הסגולים ועלולים לאבד ביום א' את המקום הראשון לרומא. פארמה גברה על נאפולי 2:3 בחוץ

האליפות של אינטר בסכנה. שחקניו של ז'וזה מוריניו הצליחו אמנם לעלות לחצי גמר ליגת האלופות, אבל לא מצליחים להתגבר על הנסיגה ביכולתם בליגה האיטלקית.

 

 

הנראזורי לא הצליחו לנצח הערב (ש') את פיורנטינה במחזור ה-33 בליגה האיטלקית וסיימו איתה בתיקו 2:2 בחוץ. בעקבות התוצאה עלולה האלופה לאבד ביום א' את המקום הראשון, זאת במידה שרומא תנצח באולימפיקו את אטאלנטה.  


סמואל אטו. העלה את אינטר ליתרון שלא הספיק בסופו של דבר (AFP)

 

קייריסון, הברזילאי המושאל מברצלונה, העלה (11) את פיורנטינה ליתרון 0:1. דייגו מיליטו הישווה (74) וסמואל אטו העלה (81) את אינטר ליתרון, אבל הדני פר קרולדרופ הישווה כעבור דקה.

 

נאפולי, המדורגת במקום השישי, נוצחה בביתה 3:2 על ידי פארמה. פאביו קוואליירלה העלה את נאפולי ליתרון בדקה השלישית, לוקה אנטונלי הישווה (63) וכעבור חמש דקות העלה אלסנדרו לוקארלי את פארמה ליתרון 1:2. הסלובקי מארק המסיק הישווה (78) וכשנראה היה ששתי הקבוצות יחלקו בינהן נקודה כל אחת, כבש הצ'יליאני לואיס חימנס (87) את שער הניצחון לאורחים.


אזקייל לאבסי מנאפולי ופאולו הרנן דלהפיורה מפארמה (AP) 

 

קוואליירלה גם הורחק (86) בעקבות ספיגת כרטיס צהוב שני. בעקבות נצחונה טיפסה פארמה למקום השמיני בטבלה, בטרם הושלם המחזור. יתר משחקי יום א': מילאן - קטאניה, בולוניה - לאציו, יובנטוס - קליארי, ליבורנו - אודינזה, פאלרמו - קייבו, סיינה - בארי, סמפדוריה - גנואה.  


פורסם לראשונה 10/04/2010 21:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים