יום שני, 10.06.2024 שעה 12:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ב"ש דואגת מהסיומת, תקווה לסגור עם אקולטסה

אחרי ה-1:0 למכבי חיפה, בנגב טרודים מכמות הכיבושים הנמוכה. רצון לחתום את עסקת ההולנדי. הליקויים בטרנר מעוררים דאגה, אבוקסיס שוב יערוך שינויים

|
שחקני ב
שחקני ב"ש חוגגים מוקדם מדי (מרטין גוטדאמק)

עוד פספוס להפועל באר שבע. בצל סגירת אצטדיון טרנר עד להודעה חדשה, החבורה של יוסי אבוקסיס נדדה לאצטדיון הי"א באשדוד והפסידה אמש (שבת) 1:0 ביכולת חלשה מאוד "בבית" למכבי חיפה. האדומים שוב פספסו הזדמנות להצמד לבית"ר ירושלים שבמקום השלישי והפער ממנה נשאר 5 נקודות, כאשר הם סופרים 6 משחקים ללא ניצחון ושלושה שערי זכות בלבד. 

"לא שיחקנו עם 3 השחקנים הכי דומיננטיים שלנו, אבל זה עדיין לא אומר שאנחנו צריכים לשחק בצורה לא טובה כזאת", אמרו בקבוצה. "אנחנו מאוד רוצים להתקרב למקום השלישי אבל זה לא פשוט עם עומס המשחקים הזה. אנחנו חייבים לעשות שינויים ולרענן קצת, יחד עם זאת יש שחקנים שצריכים להתאבד עבור כל דקת משחק וזה לא קורה בפועל. יש פה שחקנים שמרוויחים גם אחרי קיצוץ הרבה כסף ולא מספקים את הסחורה", הוסיפו. 

מרקו בלבול אחרי הניצחון על באר שבע

אחת הדאגות של הצוות המקצועי היא כמות הכיבושים הדלה בששת המשחקים האחרונים בליגה, העומדת על שלושה בלבד. בב”ש, שפוזלת במקביל לליגה לגמר הגביע באמצע יולי, בטוחים שכדי להגיע למאבק על התואר בצורה אופטימלית הם חייבים להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף כמה שיותר מהר וגם להשתפר בכל מה שקשור לניצול מצבי הבקעה. "אם לא נתחיל לכבוש שערים ולנצח, אנחנו נגיע בלי ביטחון לגמר גביע. כולם חייבים להתעורר", אמר אחד השחקנים. 

לפני המשחק בקבוצה קיוו לקחת את הדקות הטובות יחסית שהיו לפרקים נגד מכבי תל אביב ולהשיג ניצחון ראשון בפלייאוף, אבל שוב התאכזבו מהיכולת של מספר שחקנים. למרות שניב זריהן לא ימשיך בעונה הבאה, במועדון ציפו ממנו להרבה יותר ושפת הגוף שלו משדרת להם שגם הוא מחכה לעבור ליעד הבא שלו. בקבוצה לא אהבו את משחק ההגנה, כאשר שחקני ההתקפה של מכבי חיפה הגיעו להרבה מצבים קורצים במחצית הראשונה. 

ניב זריהן (רדאד ג'בארה)ניב זריהן (רדאד ג'בארה)

אחת מנקודות האור של באר שבע אמש היה השוער הליטאי ארנסטס שטקוס שבלט בין הקורות במקום אוהד לויטה ואף עצר פנדל שני העונה באצטדיון הי"א (הראשון נגד מ.ס. אשדוד). מי שזכה למחמאות גם כן הוא הקשר תומר יוספי, שפתח בכל ששת המשחקים האחרונים למרות עייפות. יוספי יכל לקנח עם בישול גאוני לספורי, אבל השער של האחרון נפסל בגלל נבדל גבולי. 

בהפועל באר שבע מאמינים שלאחר הסיכום מול הקבוצה הבלגית של אלטון אקולטסה סנט טרוידן על רכישת כרטיסו במספר פעימות, בימים הקרובים יגיעו לסיכום מול השחקן וסוכנו ההולנדי. במועדון חשבו שלאחר הסיכום מול הקבוצה העניינים מול אקולטסה יסגרו במהרה, אך סוכנו מנסה להוציא חוזה מקוצץ טוב יותר. "מאמינים שהחוזה מול אלטון ייסגר בימים הקרובים, אם שני הצדדים רוצים ומרוצים אין סיבה שזה לא יקרה", אמרו בבאר שבע.

אלטון אקולטסה (רדאד ג'בארה)אלטון אקולטסה (רדאד ג'בארה)

סוגיית הליקויים באצטדיון טרנר ממשיכה להטריד את מנוחתם של אנשי הפועל באר שבע. כפי שכבר הכריזו מנכ"ל המועדון אסי רחמים והיו"ר איתי בן זאב, התוכנית הכלכלית לעונה הבאה תלויה באופן קריטי במכירת מנויים, בסדר גודל של 18-20 מיליון שקלים. החשש הגדול בבאר שבע הוא שבגלל ויכוחים פנימיים בין העירייה לקבלן שביצע את הקמת הגג, תיקון גג האצטדיון ייקח זמן ממושך שיביא לך שלא תתאפשר מכירת מנויים לטרנר בעונה הבאה. במצב כזה, תקציב הקבוצה ייפגע אנושות. לפי גורמים, חברת סוקרים נוספת תגיע כדי לתת חוות דעת שנייה על מצב הליקויים. בבאר שבע מקווים מאוד שהעירייה תחל בעבודות כמה שיותר מהר, בכל מקרה בקבוצה נערכים שאת המשחקים הראשונים של תחילת העונה הבאה יעשו באצטדיון אחר. 

בכל מה שקשור למאבק על המקום בשלישי המוביל לאירופה, בבאר שבע רואים במשחק נגד בית"ר ירושלים כהזדמנות האחרונה. אבוקסיס יערוך שוב מספר שינויים, אפילו במערך. המאמן המשיך לשחק עם שלושה בלמים ונגד בית"ר שוקלים לחזור לארבעה שחקני הגנה. מי שייעדר בוודאות הוא המוציא לפועל העיקרי של אבוקסיס, ז’וסוואה עקב צהובים. דוד סמאו שסובל מעומס עשוי לחזור ל-11, כך גם מיגל ויטור שהיה בסגל אך לא שותף.

אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */