שתף קטע נבחר

נמני רוצה חיזוק למכבי ת"א, לא בטוח שיקבל

המנג'ר מעוניין להתחזק בשני שחקנים לפחות, ההנהלה בראשותו של בושינסקי לא ממהרת לשכנע את שניידר להכניס את היד לכיס. "אין מה להשקיע בעונה הזו", אמר מקורב למועדון

ללא השחקנים הזרים, שינצלו את פגרת החורף לחופשות מולדת, התייצבו הבוקר (א') שחקני מכבי תל אביב לאימון בקרית שלום. הצהובים צפויים להנות מפגרה קצרה של פחות משבוע, לאור היכולת והתוצאות האחרונות של הקבוצה.

 

 

במועדון ישנה אכזבה גדולה מאוד ממספר שחקנים בכירים, ביניהם יאניק קמנאן, רודי חדד ואיליה יבוריאן. האחרון סובל מחוסר סבלנות מצד קהל האוהדים הצהוב, שדרש בשבת את חילופו ומחא על כך שהחלוץ הארמני לא היה המוחלף הראשון של אבי נמני בתיקו מול סכנין. עם זאת, יבוריאן זוכה לגיבוי מלא מהצוות המקצועי והוא לא צפוי לקבל שחרור על אף התעניינות של מספר קבוצות בו.

 

קמנאן וחדד, לעומתו, עשויים לעזוב במידה ותתקבל עבורם הצעה מעניינת. במכבי בודקים אפשרות של עסקאות חליפין עם בית"ר ירושלים, שמעוניינת בעיקר ברודי חדד, אולם נכון לעכשיו אין שום הצעה קונקרטית על הפרק.

 

המנג'ר הצהוב אבי נמני הבהיר לחברי ההנהלה, ובראשם ליו"ר אביב בושינסקי, כי הוא מעוניין להתחזק בשניים או שלושה שחקנים לקראת הפגרה, כשישנם כבר שמות של זרים שעומדים על הפרק. עם זאת, בושינסקי הודיע השבוע כי לא בטוח שיהיה שינוי בסגל הקבוצה ואם יהיה, אז השינוי יהיה מינורי בלבד.

 

כפי שפורסם ב-ynet לפני מספר שבועות, הבעלים אלכס שניידר הודיע כי לא יגדיל את תקציב הקבוצה ואם יגיעו שחקני חיזוק יהיה זה רק על חשבון שחקנים מהסגל הנוכחי שישוחררו ויפנו מקום בתקציב. עם זאת, בינתיים במכבי לא מקבלים הצעות עבור שחקנים שמרוויחים משכורות גבוהות במיוחד, כגון איגור טומאשיץ' ויניב עזרן, אותם היו רוצים בקבוצה לשחרר.


נמני ושניידר. בפגרה צפויים שינויים בסגל (צילום: טל שחר)

 

"אין טעם לשכנע את שניידר להשקיע עוד כסף בינואר", אמר היום גורם במועדון, "אליפות הרי לא ניקח, גביע זה יותר עניין של מזל בהגרלה ויכולת במשחק נתון אחד, כך שאין מה להשקיע בעונה הזו. לרדת ליגה לא נרד השנה, וכל מה שצריך לדאוג זה לא להגיע למקום הלפני האחרון, ואפשר לעשות את זה עם הסגל הקיים".

 

בקבוצה יודעים לספר על מתיחות בין בושינסקי, שטוען כי אין סיבה לערוך שינויים בסגל הנוכחי, לבין נמני, שמעוניין להתחזק. "אבי יודע שהמטרה העיקרית בעונה הזו היא להכין תשתית טובה לעונה הבאה", הסביר מקורב לקבוצה, "אבל צריך להכין את העונה הבאה כבר מעכשיו, וזה אומר להביא זרים שיתאקלמו מעכשיו וגם למצוא קבוצות לשחקנים שלא יהיו פה בשנה הבאה כמו טומאשיץ', שמרוויח משכורת בלי להתאמן אפילו. לא נראה שבהנהלה מתאמצים למצוא קבוצות לאותם שחקנים".


רודי חדד יעבור בטרייד? בית"ר ירושלים מעוניית בו (צילום: אלי אלגרט)

 

הקבוצה תעמוד לדין, צפויה למשחק ללא קהל

בתוך כך, אורי שטרית נפצע במהלך המשחק אתמול בלסת והוא סובל מכאבים באזור. המגן, שחזר להרכב בעקבות הרחקתו של שרן ייני, קיבל מחמאות על יכולתו אתמול והן על העובדה שהמשיך לשחק למרות הפציעה.

 

מכבי ת"א תעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בסעיפים של התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות. שופט המשחק אלי חכמון ציין בדו"ח השיפוט כי אוהדי מכבי ת"א קראו לעברו של חאלד חלאיילה קריאות כגון "מחבל" ו"שאהיד", וכן שקית שתייה שנזרקה מעבר היציע אל כר הדשא ופגעה בקוון דני קרסיקוב. תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, החליט להעמיד את הקבוצה לדין בגין הדו"ח והיא צפויה להיענש במשחק אחד לפחות ללא קהל, לאור העובדה שנגד הצהובים עומד עונש על תנאי ממשחק הליגה מול מכבי חיפה בסיבוב הראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים