באיחור אופנתי: הסטנדאפיסטים הישראלים גילו את ה"טיקטוק"

זה היה עניין של זמן עד שגם הקומיקאים הישראלים יגלו את לרשת החברתית הפופולרית. מיה דגן, נדב אבקסיס ותום יער הם רק חלק מהשמות שהתמכרו לתעשיית הסרטונים באפליקצייה הפופולרית

זמן צפייה: 03:04

זה היה עניין של זמן עד שגם הסטנדאפיסטים הישראלים יגלו את אפליקציית ה"טיקטוק", האפליקציה החברתית המצליחה בעולם. מיה דגן, נדב אבקסיס ותום יער הם רק כמה מהשמות החמים והפרועים שהתמכרו לתעשיית הסרטונים ברשת כפי שלא ראיתם אותם מעולם.

האפליקצייה כבר מזמן לא רק נחלתם של בני דור הפאוץ' של נועה קירל, ולסלבס הישראלים היה אפילו יותר מכולנו מספיק זמן בבית בימי קורונה, כדי לשייף את כישוריהם ברשת הסרטונים הפופולרית ומדוברת, ולחתור לגידול אקספוננציאלי בכמות העוקבים בחסות הנגיף המתפשט והשימוש המוגבר במסכים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לוחם גולני חילץ פלסטיני שהותקף על ידי מתנחלים • תיעוד

בהלה בבייג'ינג: סגר הוטל בכמה אזורים בשל התפרצות מחודשת

פרשת הכדורגלנים והקטינות: נבדק אם שחקנים נוספים היו מעורבים

טיק טוק
טיק טוק | צילום: רויטרס

מיה דגן השכילה לגייס גם את בני המשפחה, כולל אפילו הילדה אמיליה. כמו תמיד, הסטנדאפיסטים הישראלים מגלים את אמריקה באיחור אופנתי, וגם שם, אם אתה לא ב"טיקטוק" אתה לא באמת קיים.

בישראל יש כמובן מי שלוקח את זה למחוזות האקסטרים. תום יער מעלה קטעים שספק אם היו יכולים להיות משודרים גם במדיה המסורתית. אז אם התלבטתם או חשבתם שאולי זה לא באמת בשבילכם, אף פעם לא מאוחר כנראה להתחרט.