הפועל ירושלים ערכה היום (שני) בזום מסיבת עיתונאים לקראת חידוש ליגת העל ב-20 ביוני. מנכ"ל הקבוצה גיא הראל אמר: "אני מודה שאני מתרגש מאוד. קיבלנו החלטה קשה מאוד והיא להחזיר את הליגה. הייתה תקווה קטנה מאוד שנחזור, וגם ראינו את זה מתרחק".
הראל המשיך: "אני מאוד שמח שבישיבה האחרונה החלטנו להחזיר את הליגה, זה לא מובן מאליו. לצערי בזמן האחרון אנחנו מתעסקים ביותר מדי דברים, ויש דברים שלא קשורים ישירות לכדורסל ולליגה. אני מבקש מכל חבריי לענף, בואו נעזוב את זה ונתרכז בכדורסל. יש 12 יום לפתיחת הליגה ואני מאוד מבקש לשנות פה את השיח. אני לא לוקח צד ומי צודק ומי אמר, זה מאחורינו".
2 צפייה בגלריה
הראל מגיע לישיבה
הראל מגיע לישיבה
גיא הראל
(צילום: עוז מועלם)
הראל גם אישר שטיישון תומאס עוזב סופית, בכך הוא מצטרף לג'ייקובן בראון שגם הוא לא יחזור: "עשינו מאמצים גדולים להחזיר את כל הסגל, עם הישראלים זה היה קל מאוד וזה הזמן להודות לכל השחקנים הישראלים, לא רק שלנו, הם עשו מאמץ עצום כדי שתהיה ליגה. הצלחנו להחזיר שישה משבעת הזרים שלנו. לצערי אחרי שג'ייקובן הגיע היו לו עניינים אישיים, ראינו את המצב המנטלי שלו וכמו שאנחנו יודעים הוא כבר לא כאן".
״אני מעריך שטורניר ליגת האלופות יתקיים רק במידה ויהיה קהל", התייחס הראל לקיומו של המפעל בפיס ארנה. "אני מאוד מקווה שהוא יהיה כאן בירושלים עם קהל. אי אפשר לנחש מה יהיה בסוף ספטמבר. אנחנו רוצים שיהיו אוהדים עוד העונה. לגבי האמירה של ג'ורדי ברתומאו שאנחנו מועדון קטן כי עברנו לפיב"א, אז המצב של היורוקאפ כנראה מאוד קשה כי לפני שבוע הזמינו אותנו להצטרף. אנחנו מאוד מרוצים מהרמה בליגת האלופות ומרוכזים בזה".
המאמן עודד קטש הוסיף: "אני רוצה להגיד שזה מאוד מרגש לחזור אחרי אי הוודאות עם הקורונה. זה מבחן גדול עבורנו. ברור שהקורונה תפסה אותנו בזמן ששיחקנו את הכדורסל הכי טוב שלנו וזה הגיע במצב מאוד מאכזב מבחינתנו. רצינו להחזיר את כל הקבוצה ולחזור לנקודה שבה הפסקנו אבל ראינו שזה לא כ״כ פשוט".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו מאוכזבים מזה שג'ייקובן וטיישון לא יצליחו לסיים את המסע איתנו, אבל נמשיך את זה עם מי שנשאר ונעשה את הכי טוב שלנו כמובן״. על ההצטרפות של פארגו אמר קטש: "עשינו לא מזמן שיחת זום לכל מי שלקח אליפות אז בגלבוע ואמרתי שם שאני רוצה לקחת אליפות, אז הוא צחק עליי שאם אני רוצה לקחת אליפות אז למה לא החתמתי אותו, והנה הוא כאן. ייקח לו זמן להיכנס לכושר, הוא לא בגיל שפגשתי אותו אז אבל הוא יודע להראות יכולות. האופי שלו מאוד מתאים לסיטואציה שנוצרה".
בר טימור: "אני מאוד שמח שהליגה חוזרת ומגיע קרדיט לשחקנים הישראלים והזרים שהסכימו לחזור. מה שהוביל את כולנו זה האהבה לענף והרצון שהליגה תסתיים בצורה הכי ספורטיבית שיש. זה תפס אותנו בתקופה הכי טובה שלנו בשנתיים האחרונות, שמח שיש לנו את האפשרות לחזור. ג'ייקובן וטיישון תרמו כ״כ הרבה למועדון אז אנחנו נזכור את זה".