ארה"ב: גבר הורשע ברצח הנורא של אם ל-4, עמה הוא ניהל רומן מאחורי הגב של אשתו. דניאל לין הודה כי חנק למוות את כריסטינה וודס (28) במסגרת עסקת טיעון והורשע ברצח מדרגה שנייה. בינתיים, אשתו, ברוק, הודתה גם במעורבות בפרשה האיומה.

ממצאי חקירת הרצח של כרסטינה וודס חשפו כי לפני רציחתה, היא ניהלה רומן עם בעלה של החברה הכי טובה שלה – ברוק. במרוצת השנים, מערכת היחסים של השניים קיבלה תפנית בלתי צפויה כאשר הקורבן נעלמה מביתה והוגדרה כנעדרת. כמה חודשים מאוחר יותר, חוקרים חשפו ממצאים חשודים בנכס שבבעלותו של לין.

 

כריסטינה וודס (צילום: WSBT, twitter)
בתמונה: כרסטינה וודס ודניאל לין | צילום: WSBT, twitter

שוטרים ערכו חיפוש בנכס של בני המשפחה במדינת אינדיאנה ומצאו תנור עצים אשר הכיל כפתורי מתכת של מכנסי ג'ינס. לא רחוק משם, הם גילו את שרידי גופתה של וודס קבורים בקבר רדוד בגינה. צו מעצר הוצא על שמו של לין, אך בשלב הזה הוא כבר נמלט מן המדינה.

החשוד נעצר כמה חודשים מאוחר יותר, לאחר שהוא נצפה מסתתר בקרוואן במדינת מישיגן. הוא נעצר במקום ביחד עם אשתו שסייע לו לברוח מהרשויות. לין נעצר בחשד לרצח מדרגה ראשונה, בזמן שברוק נעצרה בחשד כי סייעה לעבריין נמלט.

 

כריסטינה וודס (צילום: WSBT, twitter)
מארי רובינסון, אמה של הקורבן | צילום: WSBT, twitter

לין נידון ל-16 וחצי שנות מאסר בעוון מעשיו וסרב לדבר בזמן גזר הדין. הוא מעולם לא חשף מה היה המניע מאחורי הרצח האכזרי. בינתיים, אשתו הודתה גם היא בעברות המיוחסות לה ונידונה לשנת מאסר בפועל בגין סיוע לעבריין נמלט. אמה של כריסטינה, מארי רובינסון, התייחסה לפרשה האיומה ואמרה: "היא הייתה אם, היא הייתה אחות, היא הייתה בת".