אם החתן: לאה שנירר לוהטת באדום

ג'וני שנירר ורז טל התחתנו בחתונה יוקרתית ושיקית בסביון • בלטה במיוחד אם החתן, לאה שנירר, בשמלה אדומה של דרור קונטנטו

ביום שישי האחרון התקיימה החתונה של בנה של כוכבת הריאליטי ואושייה בפני עצמה, לאה שנירר. ג'וני שנירר נישא לבת זוגו בשנים האחרונות רז טל, המוכרת כאחת המתמודדות הבולטות בתחרות מלכת היופי בשנת 2013. מדובר באחד האירועים האופנתיים והיוקרתיים ביותר שראינו לאחרונה, כזה שהזכיר לנו את האירועים עליהם כותבים במגזין ווג חתונות.

צילום: יניב סופר
צילום: יניב סופר

הגיעו לחגוג יחד איתם עשרות סלבריטאים וכוכבים, בהם מיכל אנסקי, בעלה אייל אמיר ושני בנותיה, צחי קומה ורן עוזר, רני והילה רהב, הזמר אייל גולן ואשתו ההריונית דניאל גרינברג, הדוגמנית טיטי איינאו, מעצבת האופנה והנעליים של הכוכבות אנאבל ציצין, הסטייליסטית סנדרה רינגלר ועוד.

האירוע היה אמור להתקיים באולם חוות רונית המפואר, אך בעקבות משבר הקורונה הוא התקיים בבית הורי הכלה בסביון במסגרת מצומצמת במיוחד. הזוג המדובר מתגורר בשנים האחרונות בניו יורק והגיע לארץ בעקבות התפרצות המגפה, הם החליטו שלמרות המצב הם לא דוחים את החתונה לה חיכו הרבה זמן.

צילום: יניב סופר
צילום: יניב סופר

על ההפקה היה אחראי מפיק אירועי הסלבריטאים טל שרף, שארגן להם חתונה בסימן רויאל גרדן חלומי במיוחד שכלל מאות נרות, שנדלירים נוצצים, אלפי ורדים, יין בוטיק יוקרתי ממותג ושולחנות אבירים מפוארים לצד החופה היוקרתית שהוצבה באופן ייחודי מעל הבריכה כמו תפאורה נסיכותית מתוך האגדות.

הופיעה בחתונה הזמרת המצליחה מרינה מקסימיליאן בלומין, ששרה לזוג המאוהב שיר לריקוד הסלואו הרשמי ודיג'יי איתי גאלו הרקיד את הקהל לתוך שעות הלילה הקטנות.

החברים הטובים // צילום: יניב סופר
החברים הטובים // צילום: יניב סופר

הכלה הזוהרת טל לבשה שמלת כלה בגזרה נסיכותית עם פרחי משי לבנים, שמלה מדהימה ומחמיאה. אותה היא שילבה עם זר פרחי פיוניות בצבע ורוד בייבי שיצרו מראה שיק, קלאסי ונשי, אהבנו מאוד. שנירר החתן לבש חליפת טוקסידו קלאסית שחורה שהשלים את המראה של טל במדויק.

מי שבלטה במיוחד היא כמובן אם החתן לאה שנירר, שלבשה שמלת מקסי צמודה בצבע אדום אש של מעצב האופנה דרור קונטנטו. לדעתנו, מדובר באחד המראות המוצלחים ביותר של שנירר אי פעם. גזרת השמלה הייתה צנועה וכללה שרוולים ארוכים באורך שלושה רבעים, כריות בכתפיים ושסע גבוה ברגל שהחמיאה לה מאוד. שנירר השלימה את המראה עם נעלי שפיץ כסופות ואיפור זוהר שכלל אודם אדום.


View this post on Instagram

A post shared by Lea Schenirer (@leaschenirer) on Jun 6, 2020 at 6:01am PDT

בתה הקטנה מיה שנירר הייתה נראית גם היא זוהרת במיוחד. היא לבשה שמלה בובתית בצבע ורוד בייבי של מותג האופנה היוקרתי לילדות NAD NED, אותה שילבה עם סנדלי עקב קטנים בצבע ניוד.


View this post on Instagram

A post shared by Netta Szekely (@nettart) on Jun 6, 2020 at 10:11am PDT

מי שהיו אחראים על מראות האיפור והשיער של האמא והבת הם המאפרת הראשית של MAC ישראל נטע סקלי ומעצב השיער של הסלבריטאים שגיא דהרי. הם עשו עימן עבודה מעולה ויצרו מראות זוהרים, מרעננים ומחמיאים.


View this post on Instagram

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on Jun 6, 2020 at 10:35am PDT

מיכל אנסקי לבשה לאירוע שמלת מקסי שחורה קלאסית ונעלי עקב שפיץ שחורות עם פפיון של מותג הנעליים שלה LAFAYETTE ITALY. המראה הכללי היה טוב אבל ניכר חוסר השקעה באיפור ובשיער, חבל.

צילום: יניב סופר
צילום: יניב סופר

הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר טיטי איינאו לבשה שמלת מיני פייטים בצבע שמפניה של רוני וילוזני, שמלה סקסית וזוהרת.

מפרגן לאופנה ישראלית // צילום: יניב סופר
מפרגן לאופנה ישראלית // צילום: יניב סופר

איש התקשורת צחי קומה לבש טי שירט שחורה צמודה ומכנסיים אלגנטיים בצבע חאקי של קסטרו, שיצרו מראה צעיר ומחמיא. בעמוד האינסטגרם שלו הוא כתב שעכשיו יותר מתמיד חשוב לפרגן לתעשיית האופנה הישראלית, אנחנו לא היינו יכולים להסכים איתו יותר.

    
View this post on Instagram            

A post shared by Yaniv Sofer (@yanivsoferphoto) on Jun 6, 2020 at 5:46am PDT

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר