הפועל באר שבע רשמה אתמול (שבת) את תוצאת התיקו השלישית ברציפות שלה מאז חזרה ליגת העל לפעילות מפגרת הקורונה, הפעם 0:0 ביתי מול הפועל ת"א. במועדון ישנה אכזבה מהתוצאות, אך במקביל מבחינת כולם ברור שהמטרה האמיתית של הקבוצה היא לא בליגה אלא בגביע המדינה, כשביום רביעי היא תתמודד נגד בני יהודה בחצי הגמר. העפלה לגמר תגרום לכך שאף אחד לא יזכור את חוסר ההצלחה בשלושת המשחקים האחרונים.
המאמן יוסי אבוקסיס, שהעניק אתמול מנוחה לשחקנים רבים, צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים אליה הוא חזר אתמול. שיר צדק, ששימש כקפטן כשפתח וקיבל דקות ראשונות מאז החזרה מהפגרה, צפוי להמשיך בהרכב כשלצידו יהיו הפעם לואי טהא ומיגל ויטור שנחו אתמול. דויד סימאו, ז'וסואה, אלטון אקולטסה ובן שהר אמורים גם כן לחזור להרכב. תומר יוספי הוא השחקן היחיד בבאר שבע שפתח בשלושת המשחקים של קבוצתו.
2 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש
שחקני ב"ש
שהר. ישוב ל-11 בחצי גמר הגביע
(צילום: ראובן שוורץ)
אתמול הייתה זאת הפעם הראשונה שחזרה הקבוצה לארח באצטדיון טוטו-טרנר, כששני המשחקים בשבוע שעבר נערכו בחוץ. מי שהגיעו לראשונה לצפות במשחק רשמי של הקבוצה הם שניים שבפגרת הקורונה, בעקבות רצונה של אלונה ברקת לעזוב, הפכו לאנשים החשובים במועדון.
מדובר בעו"ד יצחק יונגר, שתחילה היה אמור לנהל את הקבוצה בנאמנות עד להעברה לבעל בית חדש, אך כעת נראה שתפקידו הוא ניהול מו"מ עם שחקנים לקיצוץ משכורותיהם; ואיתי בן זאב, שמונה ליו"ר הקבוצה ועליו הוטלה הקמת דריקטוריון חדש שינהל את המועדון במקומה של אלונה ברקת.
2 צפייה בגלריה
אוהדי ב"ש מחוץ לאצטדיון
אוהדי ב"ש מחוץ לאצטדיון
צפו במשחק על מסך ענק. אוהדי ב"ש
(צילום: ראובן שוורץ)
בהנהלת המועדון חששו מאוד מכך שאוהדי הקבוצה לא יעמדו בהנחיות הנוקשות של מינהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל וינסו להיכנס לאצטדיון או לחתור למגע עם השחקנים בסיום המשחק. בסופו של דבר כ-200 אוהדים שהו מחוץ לאצטדיון בזמן המשחק, אך הם הקפידו לשמור על ההנחיות שסוכמו מראש עם המשטרה. האוהדים הקפידו לשמור על ריחוק אחד מהשני וצפו בהתמודדות באמצעות הקרנה על קירות היכל הקונכיה הסמוך לאצטדיון.