חשד: גבר דקר את אשתו במודיעין עילית וקפץ מהבניין; מצבם קשה

צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע במודיעין עילית פינה את השניים לבית החולים שיבא תל השומר. האישה, בת 37, בהכרה מעורפלת, והגבר, כבן 40 - עם פגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם

זמן צפייה: 01:10

חשד לניסיון רצח והתאבדות במודיעין עילית: אישה בת 37 נמצאה היום (שבת) בדירה בבניין מגורים במצב קשה לאחר שעל פי החשד נדקרה על ידי בעלה, כבן 40, מספר פעמים בכל חלקי גופה. על פי החשד, הגבר קפץ מחלון הבניין לאחר המעשה ונפצע קשה אף הוא.

בני הזוג, חוזרים בתשובה ממוצא רוסי, הגיעו לפני שנה לעיר וגרו בקומה שביעית של הבניין. שכניהם סיפרו כי לאחר שדקר את אשתו קפץ מהקומה השביעית, נפל בקומה השלישית ומשם המשיך בקפיצה. עוד סיפרו כי מדובר ב"זוג מופנם, שלא הרבה לדבר עם הדיירים הנוספים".

צוות מד"א שהגיע למקום האירוע פינה את השניים לבית החולים שיבא שבתל השומר. האישה אותרה בחדר האמבטיה כשהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה, ופונתה במצב לא יציב. הגבר פונה עם פגיעה רב מערכתית כאשר הוא מורדם ומונשם.

פרמדיקית שהגיעה לדירה בה נמצא האישה סיפרה כי "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

הבניין במודיעין עילית בו על פי החשד גבר דקר את אשתו וקפץ מהחלון
הבניין במודיעין עילית בו על פי החשד גבר דקר את אשתו וקפץ מהחלון | צילום: חדשות 13

פרמדיק שהגיע לזירה ומצא את הגבר בסמוך לבניין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים כשהצוות הנוסף עלה לדירה."

כזכור, בחודש שעבר מאיה ווישניאק בת ה-22 נחנקה למוות על ידי בן זוגה עמית אלמוג ברמת גן. אלמוג, בן 21, נעצר בחשד לרצח. בני משפחתה של ווישניאק ספדו לה בהצהרה מיוחדת שנתנו לתקשורת. אמה אמרה בפתח דבריה כי "אם זה קרה לנו זה יכול לקרות לכל אחד ואחת. מתוך האסון הגדול שנפל עלינו בחרנו לצאת עם מסר של תקווה ושינוי, ולא לשקוע באסון הנורא".