צפו בתיעוד

ראש ממשלת קנדה נשאל על טרמפ ו... שתק

רגעים מביכים במהלך מסיבת עיתונאים שערך ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, כאשר נשאל על דעתו בנוגע לאיומי הנשיא טראמפ להכניס את הצבא לדכא את המפגינים (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום רשמי -קנדה)

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, סיפק אמש (שלישי), רגעים מביכים במהלך מסיבת עיתונאים שערך, במהלכה עסק במהומות הקשות בארה"ב שהחלו לאחר מות העצור ג'ורג' פלויד בידי שוטרים.

טרודו נשאל בידי אחד העיתונאים מה דעתו על רצונו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לשלוח את הצבא האמריקני כדי לדכא את הפורעים שבוזזים והורסים עסקים ורכוש מזה שבוע.

טרודו עצר ל-20 שניות ארוכות, ובמהלכן נראה מנסה למצוא את המילים הנכונות, ורק אחר כך הצליח למסור תגובה מתחמקת.

"כולנו צופים בזעזוע ובתדהמה במה שקורה בארה"ב", אמר לבסוף ראש הממשלה הקנדי. הכתב ניסה ללחוץ שוב על טרודו כדי לספק כותרת כנגד הנשיא האמריקאי ושאל אותו מה דעתו על פיזור המפגינים בוושינגטון בגז מדמיע בטענה שהדבר נעשה רק כדי לספק לטראמפ תמונות לתקשורת בעת שהיה בדרכו להצטלם עם תנ"ך בפתח הכנסייה שהוצתה בסמוך.

"זה זמן לאחד אנשים", השיב טרודו. "זה זמן להקשיב, ללמוד אילו סוגים של אי-צדק נמשכים למרות ההתקדמות שנעשתה במהלך השנים והעשורים".

טרודו שהואשם בעבר אף הוא בגזענות, לאחר שפורסמה תמונה שלו בצעירותו כשהוא מחופש לשחור, דיבר גם על הצורך להילחם בגזענות בקנדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר