בתוך שעה: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות ביפו וליד נס ציונה

אופנוען בן 34 התנגש ברכב חונה בכביש 431, סמוך למחלף ראשונים. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום • צעיר כבן 20 נהרג לאחר שהתנגש במכונית, חובש מד"א שטיפל בו זיהה אותו כשכנו

זמן צפייה: 00:43

שני רוכבי אופנוע נהרגו אמש (שלישי) בשתי תאונות דרכים שונות בתוך שעה. רוכב אופנוע בן 34 נהרג לאחר שהתנגש שהתנגש ברכב חונה בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים לכיוון נס ציונה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי, אך לאחר נסיונות החייאה נאלץ לקבוע את מותו במקום.

פרמדיק מד"א אייל רוט סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו רכב חונה בצד הדרך, גבר כבן 34 שכב על הכביש ובמרחק של מספר מטרים ראינו אופנוע מפורק, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"האדמה בוערת": בדימונה וירוחם מתקשים להתאושש ממשבר הקורונה

חיילים נגד מפגינים: תיעוד מיוחד מלב המהומות מחוץ לבית הלבן

בתום הערכת המצב בהשתתפות רה"מ הוחלט: מוסדות החינוך לא ייסגרו

רוכב אופנוע בן 34 נהרג סמוך לנס ציונה
רוכב אופנוע בן 34 נהרג סמוך לנס ציונה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

במקביל, רוכב אופנוע נוסף כבן 20 נפצע אנוש לאחר שהתנגש ברכב תוך כדי נסיעה בשדרות ירושלים ביפו. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו. חובש מד"א יוסף כורדי סיפר: "שהגענו למקום ראינו על שפת המדרכה ראינו צעיר כבן 20, שוכב מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, כשבמרחק 20 מטר ממנו היה אופנוע מעוך. מדובר באירוע קשה, לצערי, כשהסרתי ממנו את הקסדה זיהיתי את השכן שלי שאותו אני מכיר במשך שנים".

בשבוע שעבר נהרג נהג האוטובוס נאסר מחמוד מחאמיד, תושב אום אל-פחם בן 43, בתאונת דרכים עם משאית בכביש 65, סמוך לצומת ערערה שבצפון. הנהג ככל הנראה פגע במשאית כשנסע מאחוריה. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות.