עכשיו זה רשמי: אופיר קריאף חתם לשלוש שנים נוספות בבית"ר ירושלים וישחק במועדון עד 2023. "אני נשאר כאן, בבית שלי, בבית וגן, המקום שבו גדלתי להיות שחקן וחוויתי את ההתאהבות בכדורגל", אמר קריאף לאתר הרשמי של המועדון. "אעשה הכל כדי לתת לבית"ר את הכל, לצעוד איתה להישגים ולהילחם על כל כדור".
המנהל המקצועי, יוסי בניון, הוסיף: "אופיר גילה במהלך השנה האחרונה מנהיגות יוצאת מן הכלל, מדובר בשחקן שמשקיע, עובד על המגרש וגם שחקן בית. לא הייתה לנו התלבטות האם להציע לו חוזה ואני שמח על כך שהוא נשאר איתנו".

3 צפייה בגלריה
נשאר בבית וגן. קריאף
נשאר בבית וגן. קריאף
נשאר בבית וגן. קריאף
(צילום: ראובן שוורץ)

לפני הפועל ת"א: מכת היעדרויות בבית"ר

מכת היעדרויות בבית"ר ירושלים לקראת המשחק מחר (שלישי, 20:45) נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, כשמחצית מההרכב מול הפועל באר שבע (1:1) לא ישחק.
אלירן עטר שבר את הבוהן ברגלו וספק אם בכלל יוכל לחזור לשחק העונה, בעוד גם מקס גרצ'קין פצוע ולא יוכל לשחק, גם אור זהבי הפצוע בספק. אליהם יש לצרף את המורחקים אנטואן קונט ואת עלי מוחמד וחנן ממן המוצהבים.
3 צפייה בגלריה
אלירן עטר
אלירן עטר
לא ישחק בקרוב. אלירן עטר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
עם כל החסרונות הללו יצטרך להסתדר רוני לוי שנמצא תחת ביקורות נמשכות במועדון. ״איך יכול להיות שמאמן כמו רוני לוי מרכיב את קונט בהרכב, שחקן שאפילו משה חוגג הצהיר פומבית שעושה הכל כדי לא להישאר פה?״, תהו גורמים בבית"ר. "למזלו, ובעיקר בגלל איתמר ניצן, זה נגמר לפחות בתיקו שגנבנו מבאר שבע".
בבאר שבע לא אהבו את ההתבטאויות של מאמן בית"ר בסיום המשחק, כשהעביר מסר בעמדת הראיונות לפיו הסגל של היריבה הפתיע אותו ושווה התמודדות על אליפות. "אין מה להשוות בין ההרכב של בית"ר נגדנו לשלנו, עשינו לו בית ספר. שיתרכז בקבוצה שלו במקום לעשות ספינים אחרי עוד משחק גרוע שלו", אמרו בבאר שבע.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי על הקווים
רוני לוי על הקווים
ספג ביקורת. רוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
למרות החסרונות הרבים לבית"ר יש אלטרנטיבות איכותיות, כולל הבלם טל בן חיים שסיכם על הישארותו ללא תמורה בחודש המשחקים האחרון, על אף שלא נמצא בתוכניות לעונה הבאה. במידה וזהבי לא יהיה כשיר, בן חיים יפתח מחר.
מי שעוד צפויים לפתוח הם שלומי אזולאי, עדי תמיר, אורי מגבו, שי קונסטנטין ופרדי פלומן, ואחד מהשניים, לירן רוטמן או שלום אדרי.
פורסם לראשונה: 06:38, 01.06.20