הכירו את החתול בעל שתי הפנים

חתולה בארצות הברית המליטה שישה גורים אצל משפחתה, בהם אחד נדיר בעל שני פרצופים – כך שבסך הכל יש לו ארבע עיניים, שני אפים ושני פיות • סיכוייו לשרוד מעטים, אך המשפחה החליטה לעשות הכל כדי להציל אותו

צילום: מתוך אינסטגרם // החתול הדו פרצופי

משפחה אמריקנית מאורגון הופתעה במיוחד אשר החתולה שלה המליטה ביום רביעי האחרון שישה גורים, בהם גור אחד בעל שתי פנים – כך שבסך יש לו ארבע עיניים, שני אפים ושני פיות. החתול אפילו זכה לשני שמות – ביסקוויט וגרייבי או בתרגום לעברית ביסקוויטים ורוטב.

"אשתי יצאה להביט בהם ומצאה חמישה גורים די רגילים ואחד עם שני פרצופים", אמר הבעלים בי ג'יי קינג ."היינו די המומים. זה היה כל כך מוזר למראה, רק מאוחר יותר באותו היום הבנו שזה בעצם די נדיר".


View this post on Instagram

How we feed Biscuits and then Gravy and then Biscuits again #bisciutsandgravy #twofacedcat #januscat #rarecat #catsofimstagram #kittensofinstagram #doublefacdkitten #newbornkittens #twofacedkitten

A post shared by Biscuitsandgravy (@biscuits_andgravy) on May 23, 2020 at 10:36am PDT

לביסקוויט וגרייבי יש גזע מוחי אחד, אך הוא יכול לאכול או למצוץ בשתי הפיות. "לעת עתה, הגור מצליח מאוד", אמר הווטרינר של המשפחה.

עוד בנושא:

בשל גל נטישות חתולים: מרתון עיקור וסירוס

המדע מסביר: כך תשמרו על החתול שלכם מאושר

צפו: מפגש עם זוחלים שלא ראיתם כמותם

חתולים דו-פרצופיים ידועים כחתולי "יאנוס", על שמו של האל הרומי יאנוס, שהיו לו שני פרצופים - האחד מביט אל העבר והשני אל העתיד. למרבה הצער, חתולי "יאנוס" בדרך כלל לא שורדים יותר מיום אחד. מקרה נדיר של חתול ששרד נגד כל הסיכויים הוא חתול בשם פרנק ולואי שכנגד כל הסיכויים חי במשך 15 שנה ואפילו הופיע בספר השיאים של גינס בשנת 2006.


View this post on Instagram

This photo was taken about an hour before Biscuits died. Kyla gave up 3 1/2 days of her life to put all of her efforts into saving him. He was born with the longest of odds and by living nearly 4 days, he beat those odds. I wish I hadn’t said that we wished he was eating more. That prompted many of you to tell us what we were doing wrong. The fact is he was eating very well. What I meant was we wished he could put on weight. He ate a lot, and he peed and pooped a lot. He just didn’t grow. It’s hard work for a little guy like him to support a large head with two complete faces. We thank all of you who have been so kind, prayed, and wished the best for Biscuits and Gravy. So many of you care and wanted to follow his progress, and said some very nice things to and about us. We will never forget your kindness! ❤️

A post shared by Biscuitsandgravy (@biscuits_andgravy) on May 24, 2020 at 8:45am PDT

כדי להגדיל את הסיכויים של ביסקוויט וגרייבי לשרוד, משפחת קינג מתכוונת לעשות הכול. בעוד את שאר הגורים הם כבר מסרו, הם מתכוונים להשקיע את מירב המשאבים בחתול המיוחד. המשפחה צריכה למלא הרבה מהתפקידים שאמורה לבצע אם הגורים כולל האכלה בזמנים קבועים ושמירת על חום גופו. 

"זה כמו ללדת תינוק שזה עתה נולד," אמר קינג. "אנחנו צריכים להאכיל אותו כל שעתיים גם במהלך הלילה, אז אנחנו פשוט קמים כמו שקמים לתינוק. זה 24 שעות ביממה. אנו מקפידים מאוד לחמם אותו בכל עת והוא מתכרבל בחולצת אשתי במשך רוב שעות היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר