ניסיון פיגוע בבנימין: שני מחבלים ניסו לדקור לוחמים - ונורו

8 פלסטינים התעמתו עם כוח צה"ל סמוך ליישוב שילה. החיילים הגיבו בירי לעבר 2 מחבלים שניסו לדקור אותם עם מגל. החשודים נמלטו, אך כנראה נפצעו בפלג גופם התחתון. אין נפגעים לכוחות הביטחון

זמן צפייה: 02:05

ניסיון פיגוע בבנימין: לוחמי צה"ל ירו הבוקר (שני) לעבר שני מחבלים שניסו לדקור עם מגל חיילים סמוך ליישוב עמיחי. המפגעים נפגעו ככל הנראה בפלג גופם התחתון, אך נמלטו מזירת האירוע. אין נפגעים לכוחות הביטחון. התקרית התרחשה בעת עימות הלוחמים עם שמונה פלסטינים.

לפני כשבועיים סוכל פיגוע ממזרח לירושלים, כאשר גדוד ניצן של פיקוד מרכז זיהה שלושה מחבלים שהשליכו מטען צינור לעבר מוצב "בית המושל" סמוך לאבו דיס. השלושה הבעירו בקבוקי תבערה ונורו על ידי החיילים במארב. הסהר האדום פינה את הפצועים הפלסטינים לבית חולים ברמאללה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עבריין בכיר הופעל כסוכן: עשרות נעצרו בחשד לסחר בנשק וסמים

הפתק של פילבר: הראיה החדשה והמשמעותית בתיק 4000

"נשארנו לבד במאבק": המסעדות שלא שרדו בקורונה – והחליטו לסגור

סריקות צה''ל אחר המחבל מפיגוע הדריסה בירושלים
סריקות צה''ל אחר המחבל מפיגוע הדריסה בירושלים | צילום: דובר צה''ל

יום לפני כן נפצע קשה שאדי איברהים, חייל בן 20 תושב כפר סאג'ור, בפיגוע דריסה סמוך ליישוב נגוהות שבדרום הר חברון. איברהים איבד את רגלו כתוצאה מהפיגוע. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה כשהוא בהכרה וסובל מפגיעות בגפיים. הדורס הוא בנגוהות בהא-אלדין עואודה, בן 19 מאזור חברון. על גופו התגלה מכתב התאבדות שאיתו, ככל הנראה, יצא מהכפר על מנת לבצע את הפיגוע.

מדובר צה"ל נמסר כי "מתחקור ראשוני עולה כי מחבל נסע במהירות לעבר לוחמי צה"ל סמוך לעמדה צבאית ליד ביישוב נגוהות שבמרחב החטיבה המרחבית יהודה. המחבל פגע באחד הלוחמים, לוחם נוסף פתח בירי לעבר המחבל וניטרל אותו". מפקד החטיבה אלוף-משנה איתמר בן חיים הגיע לזירה.