"נס רפואי, הוא היה במצב קריטי": פצוע התאונה שוחרר לאחר חצי שנה

איתי רימל בן ה-12, שנפצע אנוש בתאונה בכביש 443 ואיבד את אמו ואחותו, שוחרר מ"שערי צדק" • "היה בסכנת חיים ממשית במשך ימים רבים"

הצוות הרפואי של "שערי צדק" יחד עם איתי רימל // צילום: דוברות שערי צדק

בשורות משמחות: חצי שנה לאחר שנפצע קשה עם משפחתו בתאונת דרכים, איתי רימל בן ה-12 השתחרר הבוקר (ראשון) מהמרכז הרפואי שערי צדק להמשך השיקום.

איתי הגיע לביה"ח במצב אנוש לאחר שנפצע יחד עם משפחתו בתאונה קשה שאירעה בכביש 443 לפני כחצי שנה. בתאונה הטראגית נהרגו אם המשפחה, ציפי רימל ז"ל (34), ובתה התינוקת נועם רחל ז״ל, בת שלושה שבועות בלבד. אב המשפחה, אפרים, נפצע אף הוא קשה בתאונה. הוא טופל ביחידות שונות, בהן יחידת הטראומה, היחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית, ועבר מספר ניתוחים מורכבים לשיפור מצבו.

מבית החולים "שערי צדק" נמסר לרגל שחרורו: "איתי הגיע אחרי התאונה במצב אנוש והיה בסכנת חיים ממשית במשך ימים רבים. בזכות טיפול אינטנסיבי בחצי השנה האחרונה על ידי הצוותים הרפואיים והסיעודיים ממערך הטראומה והכירורגיה, טיפול נמרץ ילדים, נוירוכירורגיה ילדים, אורתופדיה, פיזיותרפיה וצוותים נוספים- מצבו השתפר והוא יצא מסכנת חיים.

בחודשים האחרונים המשיך השיפור במצבו וכאמור היום הוא משתחרר מבית החולים להמשך השיקום".

אביו של איתי, אפרים, אמר: "איתי שלנו היה במצב קריטי במשך ארבעה חודשים והיום הוא כבר מתחיל לתקשר ולהתקדם. התפילות של כולם הגיעו עד כיסא הכבוד והצליחו לחולל נס רפואי גדול כך מגדירים זאת הרופאים. תודה רבה לצוותים הרפואיים על הטיפול המסור ולכולם על החיזוקים והתפילות לרפואתו השלמה".

מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין: "אנחנו עומדים מרוגשים כולנו לראות את איתי היום ואת השיפור במצבו. אני גאה ברופאים ובאחיות שלנו שטיפלו במסירות גדולה באיתי וגם באפרים ואנו מאחלים לכל משפחת רימל בריאות רבה ובשורות טובות".

 

מנהל יחידת הטראומה, ד"ר אלון שוורץ "חצי שנה אחרי התאונה הקשה אנחנו כל כך שמחים לראות את איתי משתחרר במצב טוב. איתי ומשפחת רימל כולה הפכו לחלק ממשפחת שערי צדק ואנו נמשיך ללוות אותם בהמשך. בשם כל צוותי שערי צדק אנחנו מאחלים לאיתי, לאפרים ולכל המשפחה הרבה בריאות ושמחה".

 

"אסון בלתי נתפס, משפחה מלאת חסד ועשייה" 

המשפחה התגוררה בנווה צוף שבבנימין. מחקירת המשטרה עולה כי נהג הרכב הפוגע, כבן 19 מהכפר עקב, נסע במהירות גבוהה והתנגש עם רכבו בחלק האחורי של המכונית בה נסעה משפחה, בצומת גבעת זאב. מעוצמת הפגיעה התנגש רכב המשפחה ברכב שלפניהם. בסך הכל נפגעו בתאונה ארבעה כלי רכב.

זירת התאונה // צילום: דוברות מד"א 

ביישוב נווה צוף התאבלו על אובדן בנות המשפחה: "משפחת רימל הם משפחה ותיקה ביישוב ואהובה על כל מכריה. ציפי, אישיות מדהימה, מלאת אהבה, מאור פנים ואכפתיות לכל אדם. מעורבת מאוד בקהילה. עבדה בהוראה כמורה לאנגלית בבית הספר בישוב, שני בני הזוג היו בעבר רכזי נוער בישוב, ושליחים בקהילה היהודית בשיקגו. בתם הקטנה נועם רחל שנולדה לפני שלושה שבועות מילאה את המשפחה בשמחה.

"האסון בלתי נתפס, מדובר במשפחה מלאת חסד ועשייה. בית הישוב כולו אבל, ומחזק את המשפחה. אנו מבקשים להתפלל ולהרבות בחסד היום לרפואתם של אב המשפחה אפרים צבי משה והבן איתי יעקב בן צפורה שנפצעו בתאונה".

ציפי ונועם רחל רימל ז"ל ואב המשפחה אפרים // צילום: TPS

מירי מעוז עובדיה, תושבת נווה צוף וחברה של בני הזוג אפרים וציפי, סיפרה: "אפרים הוא בן הישוב, הוריו מוותיקי נווה צוף, משפחה מאוד מוכרת. בני הזוג התחתנו, גרו בישוב, יצאו לשליחות בחו"ל וחזרו. עבדו גם כרכזי נוער בישוב. הם עברו את כל השלבים של המעורבות הקהילתית, עשו רק דברים טובים למען הסביבה. ברגע אחד של נהיגה מטורפת, לקחו חיים. בשנייה הרסו משפחה שלמה. זה לא נתפס״. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר