צמרת הליכוד

יוצאים להגנת נתניהו: "עוול, לחקור את מנדלבליט"

רגע לפני פתיחת הדיון הראשון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צמרת מפלגת 'הליכוד' יוצאים להגנתו, תוקפים את הפרקליטות ואנשי התקשורת ומבטיחים להתייצב (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
צמרת הליכוד (צילום: Gili Yaari/Flash90)

רגע לפני פתיחת הדיון הראשון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - מחר (ראשון), צמרת הליכוד יוצאים הערב להגנתו ותוקפים את הפרקליטות ואת התקשורת.

חברי הליכוד כבר הודיעו, כי מחר יתייצבו לעמוד לצידו של ראש הממשלה בעת פתיחת הדיון ב'מחוזי', על השרים נמנים; צחי הנגבי, דודי אמסלם, מירי רגב ואמיר אוחנה ומהח"כים; ד"ר שלמה קרעי, מאי גולן וקטי שטרית, שיצטרפו כאמור, למאות פעילי מפלגת הליכוד.

ההגנה של השרים

השר לבטחון פנים ושר המשפטים היוצא, אמיר אוחנה אמר הערב בחדשות 12: "אהיה לצידו של ראש הממשלה נתניהו מחר בבית המשפט. לא עולה על דעתי שלא להגיע. אני חושב שיש עננה כבדה של חשדות מסביב ליועמ"ש. אנחנו מאמינים שנעשה עוול גדול".

"לא רק לבנימין נתניהו", אמר אוחנה, "אלא למחנה הימין. מי שעומד מחר למשפט זה לא נתניהו – זה מחנה הימין". הוא טען כי בשנה האחרונה כשר משפטים "האמון שלי במערכת המשפט לא גבר. למה? כי כל פעולה שעשיתי על פי חוק, אם זה מינוי מפכ"ל, אם זה פרקליט מדינה, בית המשפט טרפד שלא כחוק".

שר החינוך יואב גלנט תמך בנתניהו ותקף את מנדלבליט: ‏"באופן לא מפתיע הצביעות של התקשורת לקראת פתיחת משפטו של ראש הממשלה שוב חוגגת. הרצון העז לראות את תמונת ראה״מ על ספסל הנאשמים גובר על הכל – איפה הייתה נחישות והתגייסות זו רק לפני מספר ימים, לגבי חשיפת שיחות מנדלבליט – אשכנזי?".

"הסיפור הזה מרחף כעננה שחורה מזה עשור – הגיעה השעה שהציבור ידע את האמת. עדיין לא מאוחר לעצור ולבחון את בעיית הסמכות המוסרית של מנדלבליט להוות את צד התביעה כנגד ראש הממשלה תוך חשיפה מלאה של שיחותיו עם אשכנזי", סייםי גלנט.

יו"ר הקואליציה ומקורבו של ראש הממשלה מיקי זוהר דרש הערב לחשוף את הראיות החסויות מפרשת הרפז הנוגעות למנדלבליט,

והוסיף: "בזמן שעושים לראש הממשלה משפט שדה בתקשורת ומשבשים הליכי חקירה, הפרקליטות והיועמ״ש מסרבים לחשוף לציבור את קלטות מנדלבליט. מה הם מסתירים?".

המשטרה נערכת מחוץ לבית המשפט

שרת התחבורה מירי רגב אמרה גם היא כי נגרם לנתניהו עוול. ובפוסט שכתבה פייסבוק טענה כי "מחר, מיליוני אזרחים יעמדו לצידו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ומשפחתו, בבית המשפט המחוזי בירושלים. עם ישראל אוהב ומעריך את ראש הממשלה וזועק על העוול והרדיפה הבלתי פוסקת נגדו ונגד מה שהוא מייצג עבור רבים רבים בישראל".

רגב הצהירה כי "מחר אגיע לבית המשפט כדי לחזק את ראש הממשלה ולתמוך בו, אהיה שם כדי לייצג את מיליוני האזרחים שמאמינים בחפותו. בנימין נתניהו, אל תירא, אתה לא לבד. בעזרת ה׳ נעשה ונצליח".

ח"כ ד"ר שלמה קרעי: "המפלגות החדשות: הפרקליטות, משרד היועמ"ש, המפכ"ל לשעבר והתקשורת, נכשלו במשימתם הראשונה שהיתה לדאוג לכך שנתניהו לא יגיע למשפט כראש ממשלה – הבסנו אותם בקרב הזה.

"עכשיו, הם יעשו הכל כדי להשפיע על דעת הקהל ועל השופטים, לשקר, לאיים, להסית ולהשפיל. תפקידנו הוא להמשיך לעמוד על המשמר ולמנוע זאת".

נתניהו יתייצב מחר לתחילת משפטו בשעה 15:00, בבית המשפט המחוזי הממוקם ברחו' צלאח א דין בירושלים - בצמוד למשרד המשפטים. הרכב של 3 שופטים ידון בכתבי האישום נגדו: ראשת ההרכב, רבקה פרידמן פלדמן, משה בר עם ועודד שחם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר