באיירן מינכן הבטיחה הערב (שבת) שגם אחרי הקלאסיקר ביום שלישי בדורטמונד מול סגניתה, היא תישאר בפיסגה. ניצחון 2:5 על פרנקפורט באליאנץ ארנה נטול האוהדים עשה את העבודה. המשחק שודר בספורט1.
הבווארים עלו למגרש כשהם יודעים שדורטמונד צימקה את הפער בפיסגה לנקודה אחת בלבד אחרי שניצחה 0:2 את וולפסבורג בחוץ מוקדם יותר. המחצית הראשונה ופתיחת השנייה נראו כמו טיול קליל בארנה, כשבאיירן עלתה ל-0:3 עם שערים של לאון גורצקה מהבישול ה-17 של תומאס מולר העונה (17), מולר עצמו (41) ורוברט לבנדובסקי (46). אבל אז נכנס לפעולה מרטין הינטרגר שכבש צמד מהיר בצד השני (52, 58) וצימק ל-3:2.
8 צפייה בגלריה
תומאס מולר
תומאס מולר
תומאס מולר. ממשיך בעונה הגדולה שלו
(צילום: gettyimages)

8 צפייה בגלריה
באיירן מינכן מול פרנקפורט
באיירן מינכן מול פרנקפורט
כך נראה היום האליאנץ ארנה
(צילום: AFP)
אלא שאחרי שלוש דקות בלבד הגנת פרנקפורט טעתה ואיפשרה לאלפונסו דייויס להחזיר את היתרון הנוח יותר לבאיירן, והינטרגר בעצמו כבש שער עצמי (74) שקבע את תוצאת המשחק. אגב, הבישול של מולר הפך אותו לשחקן הראשון שמגיע למספר אסיסטים כזה בחמש הליגות הגדולות מאז שקווין דה בריינה עשה את זה בעונת 2016/17.
8 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
האנזי פליק. חזרה גנרלית לקראת דורטמונד
(צילום: AP)
8 צפייה בגלריה
ספסל באיירן מינכן
ספסל באיירן מינכן
ספסל באיירן מינכן
(צילום: AP)
מבחינת באיירן מדובר גם בנקמה מתוקה: במפגש הקודם בין השתיים בסיבוב הראשון פרנקפורט רמסה 1:5 את הבווארים והובילה לפיטוריו של ניקו קובאץ'.

מהלך המשחק

דקה 7': ניסיון רציני ראשון של באיירן, הגבהה של קינגסלי קומאן כמעט מצאה את הראש של רוברט לבנדובסקי, אבל הכדור הורחק ברגע האחרון.
8 צפייה בגלריה
קינגסלי קומאן
קינגסלי קומאן
קינגסלי קומאן
(צילום: רויטרס)

11': הפעם לבנדובסקי השתלט על הכדור ושלח פצצה מחוץ לרחבה למשקוף.
12': כדור עומק נהדר של ג'ושוע קימיך מצא את איבן פרישיץ' שניסה בעיטה וירטואוזית תוך כדי זינוק, אבל לא יצר מגע מספיק טוב עם הכדור וקווין טראפ קלט.
8 צפייה בגלריה
סטפן אילסנקר מול אלפונסו דייויס
סטפן אילסנקר מול אלפונסו דייויס
סטפן אילסנקר מול אלפונסו דייויס
(צילום: רויטרס)
14': באיירן מגבירה לחץ. בנז'מין פבאר הגיע למצב נגיחה בתוך תיבת החמש אבל טראפ היה ערני, הדף וקלט בניסיון שני.
17': שער! 0:1 לבאיירן מינכן. הנה זה בא. תומאס מולר הוסיף עוד בישול לעונה המטורפת שלו. הוא מצא את לאון גורצקה שירה פנימה מתוך הרחבה.
39': אלאבה ירה מחוץ לרחבה כדור מתעתע, טראפ הדף בקושי לקרן.
41': שער! 0:2 לבאיירן. הפעם מולר היה בצד הכובש. אלפונסו דייויס הכניס כדור מסובב לרחבה, מולר חמק מנבדל, השתלט וירה פנימה.
46': שער! 0:3 לבאיירן. לבנדובסקי נגח בזינוק פנמה את ה-0:3 של באיירן.
52': שער! פרנקפורט מצמקת ל-3:1. מרטין הינטרגר קיבל את כל הזמן שבעולם לבעוט מהאוויר את העשר המצמק של פרנקפורט
8 צפייה בגלריה
מרטין הינטרגר
מרטין הינטרגר
מרטין הינטרגר. יום מורכב
(צילום: Getty Images)

58': שער! פרנקפורט מצמקת ל-3:2. לא ייאמן. שוב הינטרגר, הפעם הוא עלה הכי גבוה ונגח פנימה את השני שלו.
61': שער! באיירן עולה ל-2:4. המגן השמאלי דייויס נכנס לרחבה, איבד את הכדור אבל טעות קשה בהגנה נתנה לו מתנה והוא לא התבלבל באחד על אחד מול טראפ.

8 צפייה בגלריה
אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס חוגג עם מולר
(צילום: Getty Images)

68': איזו הצלה של מנואל נוייר. גצ'ינוביץ' בעט חזק משבעה מטר, השוער - שהיה אחראי חלקית לראשון של פרנפקורט - זינק והדף כמו בימים הגדולים.
74': שער! 2:5 לבאיירן. הפעם הינטרגר בצד האומלל של הכיבוש. מהלך יפה של גנאברי הסתיים בבילבול רגליים של הבלם שדחק את הכדור לתוך שערו.

הרכבים

באיירן מינכן: מנואל נוייר; בנז'מין פבאר, ג'רום בואטנג, דויד אלאבה, אלפונסו דייוויס; לאון גורצקה, ג'ושוע קימיך (קוויזאנס, 85), תומאס מולר; קינגסלי קומאן (זירקזה, 85), רוברט לבנדובסקי, איבן פרישיץ' (סרג' גנאברי, 64).
פרנקפורט: קווין טראפ; אלמאני טורה, סטפן אילסנקר, מרטין הינטרגר, אוואן אנדיקה (צ'נדלר 46); ג'לסון פרננדס, סבסטיאן רודה (קמאדה, 71), דני דה קוסטה, מיאט גצ'ינוביץ' (ג'יבריל סוו), פיליפ קוסטיץ'; אנדרה סילבה.
פורסם לראשונה: 19:21, 23.05.20