הפעוט נכנס לבדו לרכב - ונתקע בתוך הרכב: היום (שבת) דווח למד"א על ילד בן 4 שנכנס לרכב חונה באפרת. לפי הפרטים הראשונים מהאירוע, הילד שהה בתוך הרכב במשך דקות ארוכות - כשחלונות המכונית סגורים. למרבה המזל, הוא נמצא בהכרה - ופונה במצב קל. הוא אף הספיק לספר לפרמדיקים מדוע נכנס לאוטו. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

האירוע התרחש בחניית בית פרטי באפרת, ודווח למד"א לראשונה בשעה 16:35. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בילד ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים במצב קל ובהכרה מלאה. ייתכן שמזג האוויר היום, שהיה מעט פחות חם מבעבר, סייע למנוע אסון - אם כי שהייה ברכב עם חלונות סגורים מסוכנת גם ביום שכזה.

אייל זהבי, פרמדיק מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפעוט בהכרה מלאה, הוא היה אדום כתוצאה מהחום, אבל בדרך נס, בבדיקה הרפואית כל מדדיו היו תקינים".

הפרמדיק הוסיף: "הוא סיפר שנכנס לרכב לחפש את הבקבוק שלו, לאחר התייעצות עם רופא, פינינו אותו להמשך בדיקות בחדר המיון כשמצבו קל ויציב".

לאחר שבעבר מקרים דומים הסתיימו באסון, במגן דוד אדום ביקשו לשוב ולהזכיר לציבור לא להשאיר כלי רכב חונים פתוחים בכלל, ובחניית בתים פרטיים בפרט - וזאת כדי למנוע כניסת ילדים ללא השגחת מבוגר.