ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הנציג היחיד באיראן

"לתעב אותו": חבר הפרלמנט היהודי מפציר ביהודי העולם להתקומם נגד הציונות

סיאמק מורה-סדג', הוא הנציג היחיד של יהודי איראן בפרלמנט ולרגל יום ירושלים הבינלאומי אותו מציינים במדינה השיעית, הוא תקף את ישראל. "הציונים אינם מחויבים כלל לעקרונות היהדות"

"לתעב אותו": חבר הפרלמנט היהודי מפציר ביהודי העולם להתקומם נגד הציונות
מוסלמיות באיראן. אילוסטרציה צילום: unsplash

החבר היהודי היחידי בפרלמנט האיראני קרא ליהודים ברחבי העולם למרד נגד המשטר הציוני שהוא "אסון" ולתמוך בעם הפלסטיני.

סיאמק מורה-סדג'. המייצג את הקהילה היהודית האיראנית בפרלמנט, אומר כי על העם היהודי בכל העולם לקום נגד המשטר הציוני.

"הציונים אינם מחויבים כלל לעקרונות היהדות" אמר לסוכנות הידיעות פארס, וציין כי ההתנגדות למשטר הישראלי היא חובה הומניטרית ודתית לכלל היהודים בעולם.

"באותה צורה שבה מוסלמים מתעבים ומגנים את אוסאמה בן לאדן או את שאר הדמויות שמבזות את האיסלאם, על העם היהודי לקום גם כנגד "אסון הציונות" ולתעב אותו" ציין חבר הפרלמנט.

חבר הפרלמנט אמר עוד, כי "המשטר הציוני מבקש לנצל את היהדות ללא התחייבות לדת" תוך שהוא מזכיר את כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, והזכיר את ראשי ממשלת ישראל ונשיא המדינה לשעבר ש"היו מעורבים במעילות ושחיתות מוסרית".

המחוקק האיראני הוסיף והדגיש כי גינוי המשטר הציוני ותמיכה בזכויות העם הפלסטיני הוא חובה משותפת של כל בני האדם ואסור להגביל את הגינוי ליום ספציפי.

"על אף התפרצות הנגיף שהביאה לביטול ההפגנות ביום קודס הבינלאומי השנה, אנשים יכולים להשמיע את תמיכתם בפלסטין ולפרוק את זעמם על המשטר הציוני בדרכים אחרות", הוסיף חבר הפרלמנט.

חבר הפרלמנט תקף בעוצמה את נתניהו: "מנהיג המהפכה האיסלאמית האיראית עלי חמינאי הודיע כי חיסול המשטר הציוני של ישראל אינו מתורגם לבטל את העם היהודי, אלא כרוך בפינוי של "חייזרים ובריונים" כמו נתניהו".

איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד