8 צפייה בגלריה
גיבורי הקורונה
גיבורי הקורונה
גיבורי הקורונה
(איור: ליאו אלטמן)

אלונה ברקת

האישה הראשונה של הכדורגל הישראלי פינתה את הכיסא וגרמה לרעידת אדמה (הפעם אמיתית, לא כמו הפושים מהאתרים). שלא כהרגלה, זה לא היה בסטייל אלא בטריקת דלת עצבנית בגלל ההתנהגות כפוית הטובה לדעתה של השחקנים. אפשר לכעוס, ואפשר גם להבין אותה. כדורגלני ישראל עלולים להיות מעצבנים מאוד. ראיתם את האינסטגרם שלהם? בא לי לשבור את הטלפון לפעמים. צריך לאסור על כדורגלנינו להעלות סטורי, אתם מביכים.


8 צפייה בגלריה
ברקת
ברקת
התעצבנה בצדק
(צילום: הרצל יוסף)

פרופ' איתמר גרוטו

האיש והפה הגדול שפרץ לחיינו לאחרונה יחד עם ברסי וסדצקי, זרק פצצה באמצע ישיבה בכנסת ש"לא יהיה ספורט חצי שנה", אמירה מנותקת מהמציאות כמו הפסיכולוגים של חתונה ממבט ראשון (אף זוג לא מתאים, בואו). גרם למאות אלפי אוהדים להיסטריה מיותרת ועוד חמש דקות באמת היו נסגרות פה קבוצות, עד שהבינו שהאיש יורה בלי לחשוב פעמיים. יעקב בוזגלו של עולם הרפואה.


8 צפייה בגלריה
איתמר גרוטו
איתמר גרוטו
אוהב לדבר. גרוטו

לאו מסי

כשכולנו חשבנו ששחקני ברצלונה לא מסכימים לקצץ בשכרם, לאו מסי הפגיז עם פוסט באינסטגרם שבו חשף את פרטי ההסכם בין ההנהלה לשחקנים בצירוף עקיצות למועדון. שקט? ביישן? צנוע? למסי נשבר כנראה מהתדמית הזאת והוא עלה להתקפה בכל הכוח, וכמו השערים הגאוניים שלו גם הפעם אף אחד לא ראה את זה מגיע. הפרעוש אוטוטו בן 33 וכנראה שנמאס לו מהתדמית המלוקקת והוא רוצה לסיים את הקריירה אחרת. נותר לנו רק לברך על השינוי ולקוות שהוא ישתקף גם במגרש.


8 צפייה בגלריה
זידאן ומסי
זידאן ומסי
כבר לא נחמד
(צילום: AFP)

מוטי דניאל

אחד מכוכבי העבר הגדולים של הכדורסל הישראלי מצא מגרש חדש שהוא מצטיין בו לא פחות: טוויטר. עם סיפורים שומטי לסתות מהנבחרת, מכבי ת"א והפועל ירושלים, הוא סחף אחריו את כל עולם הכדורסל כשהראה לאוהדים איך הכל מתנהל באמת. הרבה אנשים מהתחום נגררו אחריו בטרנד, אבל לאף אחד אין חוש הומור כמו שלו. אם לא קראתם את הסיפור שלו על צ'ורצ'יץ', זה הזמן. אה, וחייבים לתת לו לפרשן בטלוויזיה.

8 צפייה בגלריה
מוטי דניאל
מוטי דניאל
כוכב. מוטי דניאל
(צילום: אבי רוקח)

מייקל ג'ורדן

משחקי הכס? בית הנייר? אלוהים הוכיח שהוא הכי טוב גם בטלוויזיה אם הוא רק רוצה. מייקל פתח לנו צוהר לנפש שלו, והסדרה "הריקוד האחרון" השתלטה על העולם למשך חמישה שבועות. גם ישראל הקטנה נכנסה חזק לטירוף, ואי־אפשר לדבר עם מישהו בלי שהוא ישאל אותך "תגיד, ראית את הריקוד האחרון? מטורף המייקל הזה, אה?".
למרות שעברו 22 שנה מאירועי הסדרה, ג'ורדן הוא עדיין האייקון מספר 1 בספורט העולמי ומשאיר אבק לכל האחרים. הוא מסוגל לעלות כל כך בקלות למקום הראשון ברשימת הצפייה של נטפליקס ולטלטל את עולם הספורט כולו כאילו השנה היא עדיין 1998.

8 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן חוגג אליפות ושבירת שיאי רייטינג
מייקל ג'ורדן חוגג אליפות ושבירת שיאי רייטינג
מייקל ג'ורדן חוגג אליפות ושבירת שיאי רייטינג
(צילום: GettyImages)

שגיא מוקי

המאמי הלאומי עשה זאת שוב והצליח לגייס מאות אלפי שקלים לרכישת מכונות הנשמה. אבל יותר חשוב מכך העסיק את ילדי ישראל עם אתגרים באינסטגרם ונתן להורים שלהם קצת שקט בתקופה הקשה הזאת.


8 צפייה בגלריה
שגיא מוקי
שגיא מוקי
שגיא מוקי
(צילום: אורן אהרוני)

דייויד פדרמן

ההחלטה להחזיר את ליגת העל בכדורסל גרמה לראשי הצהובים להאדים מרוב כעס, ופדרמן פשוט איבד את זה עם עקיצות להפועל ירושלים ולעירוני נס־ציונה הקטנטנה, שבסך הכל הצביעו בעד חידוש ליגת העל בניגוד לדעתם של הוד רוממותם מת"א. גל של נהי צהוב שטף את הארץ, וגם סקוטי ווילבקין וג'ייק כהן הצטרפו לחגיגה עם ציוצים בכייניים. יצאו מכך שני דברים חיוביים: כולם הבינו שמכבי לא סופרת את ליגת העל, והעברנו עוד קצת את הזמן עם ויכוחים בריאים.

8 צפייה בגלריה
 דייויד פדרמן
 דייויד פדרמן
דייויד פדרמן. פתח את הפה והתנצל
(צילום: דנה קופל)