"רק חיכינו להזדמנות": הישראלים מחליפים את בתי המלון באוהלים

רגע אחרי ההסגר, רבים החליטו שהם מעדיפים בחופשה הקרובה את כיפת השמיים. הם אומנם ללא מזגן - אבל גם בלי חור בכיס. "הורדנו מחירים כדי שיתאימו גם לאנשים שלא עבדו לאחרונה"

זמן צפייה: 03:06

אחרי חודשיים שבהם נאלצו לבלות בעיקר בבית, בין ארבעה קירות, ולוותר על טיולים בגלל משבר קורונה, בבית משפחת בן דרור שברמות השבים שלפו היום (חמישי) בהתלהבות את ציוד הקמפינג ועשו הכנות אחרונות לקראת יציאה ללינה בטבע. "רק חיכינו להזדמנות שיהיה מותר. לצאת למרחבים ולטבע", סיפרה ענת בן דרור.

אולי זה הטבע שהתעורר, אולי השהות הממושכת בבית ואולי החשש מהידבקות במקומות סגורים - בשורה התחתונה, ישראלים רבים מעדיפים לוותר על חופשה מפנקת בבית מלון עם מזגן וחדר אוכל ויוצאים עכשיו לנפוש באוויר הפתוח מתחת לכיפת השמים. כמו כן, לצד הביקוש הגובר לחניוני קמפינג שהלינה בהם כבר מוסדרת והם מצוידים לרוב בשירותים, מקלחות ופינות מנגל, יש גם עלייה במספר הישראלים שיוצאים לטבע עם ציוד אישי מלא.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד החינוך על סערת הילדה והשמלה: "היה מקום לגלות גמישות"

שר האוצר הכריע: ייבוא החמאה יימשך ללא הגבלה

ביקש מנשים הכוונה לשדות כלניות – ואז הטריד אותן מינית

קמפינג ומנגל
קמפינג ומנגל | צילום: רוני שיצר

בשטח אפשר לראות שהחניונים הותאמו לרוח התקופה. "עקב הקורונה אנחנו הפרדנו את האוהל למחיצות ויש אלכוג'לבגל עמדה", הסביר יזם התיירות, סמי אלקרנאוי. "הורדנו מחירים שיתאימו גם לאנשים שלא עבדו כל שלושת החודשים האחרונים".

לפריחת תרבות הקמפינג יש גם כמובן סיבה כלכלית. תקופת קורונה גרמה לכולם לחשב מחדש את ההוצאות הביתיות ובימים שכאלה, לינה באוהל או בקרוואן היא אפשרות מצוינת לצאת לחופשה משפחתית קצת שונה ומאתגרת והרבה יותר זולה.