שיזוף עם מסכה והגבלת מתרחצים: אושר התו הסגול להפעלת מלונות

משרד הבריאות אישר את מתווה משרד התיירות לפתיחת בתי מלון והארחה. בין היתר, ייאסר שימוש במתנפחים בבריכה, יוגבר החיטוי בחדרים, ובבופה מלצרים יגישו אוכל לצלחות האורחים או ישירות לשולחן

זמן צפייה: 08:56

משרד הבריאות אישר היום (חמישי) את מתווה משרד התיירות לפתיחת בתי מלון והארחה במסגרת "התו הסגול". במסגרת המתווה, השוהים באיזור הבריכה יחוייבו בעטיית מסכות, מלבד המתרחצים בבריכה. כמו כן, מספר המתרחצים יוגבל לאדם אחד על 6 מ"ר, ושעות פעילות הבריכה יורחבו על מנת להקל את העומס.

כמו כן, מיטות השיזוף ימוקמו במרחק של שני מטרים אחת מהשנייה, מלבד בני זוג ומשפחות גרעיניות. בכניסה לבריכה ייארך אישום של כל האורחים, ויוצבו מתקני חיטוי ואלכוג'ל בשטח הבריכה. עוד הוחלט כי ייאסרו משחקי מים בשטח הבריכה ולא יהיה ניתן להשתמש בכדורים, מזרנים ומתנפחים לבריכה. תינתן לאורחים אפשרות להגיע למתחם הבריכה עם מזון ארוז, ובמזנון הבריכה יהיה ניתן לרכוש ב"טייק אווי" בלבד.

בית מלון
בית מלון | צילום: חדשות 13

גם בחדרי האוכל יורחבו שעות הפעילות על מנת להימנע מהתקהלות בשעות עומס, וכמו כן בית המלון יציע לאורחים אפשרות של אכילה בחדרים באמצעות שירות חדרים בכלים חד פעמיים. בכניסה לחדר האוכל יתבצע רישום האורחים, ויישמר מרחק של מטר וחצי בין שולחן לשולחן. אורחי המלון לא יוכלו לקחת בעצם אוכל מעמדות החלוקה. צוות חדר האוכל יגיש את המזון לצלחות האורחים בעמדות הבופה או לחילופין יגיש אותו ישירות לשולחן.

תותר פעילות במתקני הספא בהתאם להוראות משרד הבריאות לטיפולים לא רפואיים. האורח יהיה מחוייב במילוי שאלון בריאות טרם הטיפול. לא יותר שימוש בג'קוזי ובסאונה רטובה.

כמו כן, חדרי האירוח יעברו ניקוי וחיטוי יסודיים בין אורח לאורח, וכל אורח יתחייבת במדידת חום עם כניסתו לבית המלון.