בת ה-4 שנפגעה מכדור תועה הוכנסה לחדר ניתוח ונשקפת סכנה ממשית לחייה. עם הגעתה לבית החולים הדסה עין כרם, היא הוכנסה לחדר ניתוח במטרה להוציא את הכדור שחדר אל הגולגולת שלה. "מטרת הניתוח היא להוריד את הלחץ הפנים גולגלתי – ואנחנו מחזיקים אצבעות שזה יצליח", אמר מנהל המערך לטיפול נמרץ בבית החולים. המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

במהלך הלילה בת ה-4 מעיסאוויה פונתה במצב אנוש בעקבות כדור תועה שפגע בראשה. היא הוכנסה לניתוח במחלקת טיפול נמרץ לילדים כשהיא מורדמת ומונשמת וקיימת סכנה לחייה. ד"ר אורי פולק, מנהל המערך לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, אמר: "במהלך הלילה הגיעה אלינו בת 4 וחצי מעיסאוויה עם פגיעת ראש קשה מאוד, ככל הנראה מכדור תועה".

"כרגע מצבה מודגר קשה מאוד ונשקפת סכנה ממשית לחייה", הוסיף ד"ר פולק. "היא נלקחה לחדר לניתוח בניסיון להוריד את הלחץ הפנים גולגלתי ואנחנו מחזיקים אצבעות שזה יצליח. אנחנו מנתחים אותה ומנסים לעשות הכול כדי להציל את החייה".

זה לא היה אירוע הירי היחיד שהתרחש במהלך הלילה במזרח ירושלים: חמוש רעול פנים נכנס לבית עסק בשועפאט וביצע ירי לעבר בעל המקום ובנו בן ה-3, ופצע אותם באורח קל-בינוני. שוטרים הגיעו לזירה ואספו ראיות וממצאים. "משטרת ישראל פתחה בחקירה בכל אחד מהמקרים במטרה להגיע בהקדם למעורבים ולהביא למעצרם", נמסר מהמשטרה.

ירי לעבר אב ובנו בשועפאט
האב והבן שנורו במהלך הלילה בשועפאט

בתיעוד הירי שצולם במצלמות הבאטחה בבית העסק נראה החשוד פורץ למקום ופותח באש לעבר האב ובנו. האב ניסה להציל את הילד, חסם את דרכו של החמוש באמצעות קופסת קרטון והשתטח על הרצפה כשהוא מגונן עליו בגופו. בשלב זה התקרב החמוש בריצה, ירה בשניים, פצע אותם באורח קל-בינוני ונמלט מהמקום.