בניסיון להרגיע את המתיחות בקואליציה: נתניהו וגנץ ייפגשו

פרסום ראשון: השניים יוועדו בהמשך היום בארבע עיניים. זאת, לאחר המחלוקת בין אמסלם לניסנקורן בנוגע למנדלבליט, ובהמשך למתח בעקבות אמירת יועצו לשעבר של גנץ בדבר כניסתו לתפקיד ראש הממשלה

זמן צפייה: 00:53

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ ייפגשו היום (חמישי) בארבע עיניים - כך פורסם לראשונה בחדשות 13. זאת, בניסיון למתן את המתיחות בקואליציה.

הדברים מגיעים ברקע המחלוקת שניצתה מוקדם יותר הבוקר, לאחר שהשר דודי אמסלם הצהיר בריאיון לגלי צה"ל כי "אין מחלוקת שמנדלבליט לכאורה עבריין - שומעים את זה בהקלטות, לא צריך פרשנות או שפטים עליונים". בתגובה לדבריו, כתב שר המשפטים אבי ניסנקורן בחשבון הטוויטר שלו: "יש לי אמון מלא ביועמ"ש. שרי ממשלה רשאים להביע ביקורת עניינית, אבל מתקפות נטולות רסן הן חציית קו אדום".

עוד בחדשות 13:

שלושה ימים לפתיחת משפט נתניהו: תתוגבר האבטחה על השופטים

ניסנקורן: מתקפות נטולות רסן על היועמ"ש – חציית קו אדום

בנימין נתניהו ובני גנץ
בנימין נתניהו ובני גנץ | צילום: רויטרס

מתיחות נוספת בין השניים ניצתה כבר אתמול, בעקבות דבריו של גנץ שאמר כי מעון ראש הממשלה החליפי ישמש את נתניהו, וכי הוא מתכוון לגור בביתו. בתגובה לדברים נמסר מהליכוד: "המעון של ראש הממשלה החליפי לא עלה במו"מ כדרישה מצד הליכוד וראש הממשלה נתניהו". בשיחות סגורות אמר נתניהו: "גנץ מבין שזה שבוע רגיש, וההתנהגות שלו היא תקיעת אצבע בעין".

בד בבד, יועצו לשעבר של גנץ רונן צור עורר אף הוא מתח לאחר שאמר כי לא בטוח שגנץ יכהן כראש ממשלה רק בעוד שנה וחצי. אמירה זו עוררה כעס בבלפור, ובתגובה אליה נמסר: "כנראה שהחום הכבד היום בילבל את רונן צור. ממליצים לו לשתות מים קרים".