4 דברים שעלייך לעשות למען העור שלך כשאת בהריון

אתן מוצפות במידע לגבי הדברים שכדאי יותר ומומלץ פחות לעשות בהריון וזה עלול להיות מבלבל. לכן, זו הסיבה, לפחות בכל הנוגע לטיפוח העור שלכן, שרצינו לפשט את הדברים עבורכן (הריון ולידה)

תהילה לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המוני ספרים ומדריכים נכתבו על הדברים שכדאי לעשות בהריון ועל הדברים שאסור לעשות. זה הרבה מידע, אנו יודעות וזו הסיבה, לפחות בכל הנוגע למשטר טיפוח העור שלכן, שרצינו לפשט את הדברים עבורכן. ד"ר ג'ניפר מקגרגור, רופאת עור מניו יורק, ממליצה על ארבעה דברים פשוטים שתוכלו לעשות לטובת העור שלכן בזמן שאתן מצפות:

טלו את הוויטמינים שלכן

גם אם אתן אוכלות נכון ומאוזן, קרוב לוודאי שלא תצרכו את כל החומרים המזינים שאתן והתינוק שלכן זקוקים להם. אז לא רק שוויטמינים לפני הלידה הם סוג של הכרח, אלא שיש להם גם את הבונוס הנוסף שהם מיטיבים עם העור והשיער שלכן.

השתמשו במקדם הגנה

בזכות ההורמונים המשתנים, העור שלכן מייצר יותר מלנין מהרגיל ולכן הוא נוטה להיפר-פיגמנטציה (במיוחד סביב המצח והלחיים). הגנו על עצמכן עם קרם הגנה מינרלי המכיל אבץ, טיטניום או שניהם - והוסיפו ביגוד מגן וכובע, כדי להפחית עוד יותר את נזקי החשיפה לשמש כשאתן שוהות בחוץ.

וצרכו ויטמין C

הדבר הטוב ביותר שאתן יכולות לעשות לעור שלכן בזמן ההריון (מלבד להתמרח נון סטופ בקרם הגנה) הוא להשתמש בסרום ויטמין C, אומרת מקגרגור. לא זו בלבד שהוא עוזר בייצור קולגן (החלבון בעורכן המעניק לו יציבות ואלסטיות), אלא שהוא גם מגן עוד יותר על התאים מפני נזק של רדיקלים חופשיים וקרני UV.

אך היזהרו ממרכיבים אחרים

קחו בחשבון שכל דבר שתמרחו על עורכן יכול להיספג בזרם הדם ולהשפיע על התינוק, אפילו בשלבים המוקדמים ביותר של ההריון, אומרת מקגרגור. כמה מרכיבים נפוצים שיש להיזהר מהם: רטינול בכל צורותיו השונות (retin-A and retinyl palmitate), פורמלדהיד (הקיים בלקים שונים), benzoyl peroxide (בדקו את התכשירים לטיפול באקנה שלכן) ואלומיניום (עברו לדאודורנט טבעי).

נבהלות מכך שלא תצליחו לטפל באקנה מבוגרים שלכן? שוחחו עם הרופא שלכן על אפשרויות בטוחות כמו חומצה גליקולית (או לקטית) וגופרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר