בקרוב: טוויטר תתן לקבוע מי יכול להגיב לציוצים - סרוגים

בקרוב: טוויטר תתן לקבוע מי יכול להגיב לציוצים

הנהלת טוויטר בוחנת תכונה חדשה שתאפשר למשתמשים לבחור מי יכול להגיב לציוצים שלהם, ולהגביל זאת רק לעוקבים או למי שתוייג בציוץ. בשלב הזה ההגבלה זמינה רק למנהלי טוויטר - שהדגימו את השימוש בה בצורה משעשעת במיוחד

בקרוב: טוויטר תתן לקבוע מי יכול להגיב לציוצים
  (צילום: שאטרסטוק)

הנהלת טוויטר החלה לבחון תכונה חדשה, שתאפשר למשתמשים להגביל מי יכול להגיב לציוצים שלהם – במטרה להפוך את השיח ברשת החברתית לאישי יותר וכן למנוע מקרי התנכלות והסתה ברשת. בשלב הראשון אפשרות ההגבלה תופיע אצל מספר מצומצם של אנשים שיביאו משוב – ורק לאחר מכן צפוי להגיע לכלל המשתמשים.

הוספת הגבלת מגיבים תתבצע לפני הפרסום של כל ציוץ, כאשר לאחר הלחיצה על כפתור השליחה יוצג חלון שמאפשר לבחור בין אפשרויות ההגבלה השונות. ניתן להגדיר את היתר התגובות כ"ציבורי" ופתוח לכולם, או לחילופין לקבוע שרק העוקבים של המשתמש יוכלו להגיב לציוץ. במידה והציוץ מתייג משתמשים אחרים, ניתן גם להגביל את התגובות רק לאנשים שתוייגו בתוך הציוץ המקורי.

המגבלה לא משפיעה על מי יוכל לראות את הציוצים, שיופיעו כרגיל בפיד של כל העוקבים ובעמוד המשתמש. כמו כן ההגבלה לא משפיעה על היכולת לסמן 'אהבתי' או לצייץ את מחדש את הציוץ – אלא רק את התגובות.

השימוש הפומבי הראשון במגבלה החדשה בוצעה על ידי הנהלת צוות התקשורת של טוויטר, שניצלו את הגבלת התגובות בצורה משעשעת במיוחד. בפוסט שהועלה הלילה אמרו כי כל מי שיגיב לציוץ יקבל "חשבון מאומת" (הוי הכחול שמאשר כי מדובר בחשבון לגיטימי של אישיות ציבורית בכירה), תייגו את החשבון הרשמי של הנהלת טוויטר – ומיד הגבילו את התגובות רק למי שהוזכר בפוסט. כצפוי, הגולשים התמימים שניסו להגיב כדי לקבל את הסימן הנחשק בפרופיל שלהם גילו כי אינם מסוגלים לעשות זאת – וכי הציוץ רק הדגים את השימוש באפשרות החדשה שעדיין לא זמינה למרבית המשתמשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו