"ביתר את גופתה": תושב בת ים מואשם ברצח אשתו טטיאנה חייקין

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד איגור צ'פיקוב בן ה-54 שדקר למוות את בת זוגו בתחילת החודש. מהאישומים עולה כי לאחר המעשה השליך הנאשם חלקים מגופתה לפח. "מעורר פלצות"

זמן צפייה: 00:23

פרקליטות תל אביב הגיש היום (חמישי) כתב אישום נגד איגור צ'פיקוב בן ה-54 בגין רצח אשתו טטיאנה חייקין בבת ים. בנוסף מואשם צ'פיקוב בשיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיות.

על פי כתב האישום, צ'פיקוב גרם בכוונה תחילה למותה של  בת זוגו באופן שאינו ידוע במדויק - בין היתר דקר אותה באמצעות סכין בחזה. עוד עולה כי לאחר מותה ביתר הנאשם את הגופה והשליך חלקים ממנה לפח בחדר אשפה בבניין שבו התגוררו השניים. זאת, במטרה להעלים ראיות ולשבש מהלכי משפט.

בבקשת המעצר נכתב כי " מעשיו הנפשעים ומעוררי הפלצות של הנאשם מלמדים כאלף עדים על מסוכנותו המופלגת".

עוד בחדשות 13:

שני אירועי ירי במזרח י-ם: בת 4 נפצעה אנוש, בן 3 – קל-בינוני

במשטרה מעריכים: החשוד ברצח זוגתו בר"ג תכנן לפגוע בעוד אנשים

שלושה ימים לפתיחת משפט נתניהו: תתוגבר האבטחה על השופטים

הנרצחת בבת ים טטיאנה חייקין
הנרצחת בבת ים טטיאנה חייקין | צילום: חדשות 13

ב-3 במאי אותרה גופתה של חייקין בבית ברחוב יוספטל בבת ים, כשעליה סימני אלימות. צוות מגן דוד אדום הוזעק לזירה וקבע את מותה במקום. בעלה של האישה נעצר בחשד לתקיפתה - לאחר שהתקשר למוקד המשטרה ודיווח כי רצח אישה.

מהמשטרה נמסר כי הבעל היה שתוי, נתן כמה כתובות שונות, ניתק והתקשר כמה פעמים. לדברי המשטרה, לקח זמן עד שאותרה הזירה. הבעל ריצה בעבר עונש מאסר בגין אלימות כלפי אשתו.

חייקין עלתה לארץ מאוקראינה כשהייתה בת 19. משפחתה עדיין חיה שם, ולה לא היו ילדים. חברתה של טטיאנה סיפרה כי  "היא חזרה אליו למרות שתקף אותה, אמרתי לה הרבה פעמים - למה את צריכה אותו?". "הייתה לו היסטוריה של אלימות", הוסיפה החברה. "הוא היה בן אדם טוב עד שהיה משתכר - אבל הוא כל הזמן היה שיכור".