2 ילדים נפצעו

צפו: האב גונן בגופו על הילד, שנפצע מהירי

שני אירועי ירי קשים הלילה בשכונות הערביות של ירושלים: ילדה בת 4 נפצעה אנושות מכדור תועה ומבית החולים נמסר כי יש סכנה לחייה • ילד בן שלוש נפצע מירי על אביו (חדשות)

(צילום: מצלמת אבטחה)

לילה סוער במזרח ירושלים: ילדה בת 4 וילד בן 3 נפצעו באירועי ירי שונים. מצבה של הילדה הקטנה מוגדר אנוש, ובבית החולים נלחמים על חייה.

אירוע הירי בילד בן השלוש תועד במצלמת האבטחה של החנות בו אירע הירי, במחנה הפליטים שועפט. מדובר בעסק השייך לאבא, לשם פרץ רעול פנים שפתח בירי לעבר האבא והילד.

בתיעוד ממצלמת האבטחה ניתן לראות כיצד האבא מנסה לגונן על בנו בגופו. גם האבא וגם הילד פונו לבית החולים כאשר מצבם מוגדר קל.

בחדשות 12 ציטטו את אחיינו של האבא שניסה להציל את בנו הקטן אומר כי "דוד שלי בן ה-57 נכנס יחד עם בנו בן השלוש למכולת שבבעלותו במחנה הפליטים שועפט. שני רעולי פנים נכנסו וירו לעברם ללא הבחנה. זה פשוט מקרה מזעזע".

"אנחנו מקווים שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה ותעצור את מי שעשה את זה לדודי. זו הפעם השנייה שיורים לעבר המכולת. בפעם הראשונה לא היו נפגעים, אך הפעם הוא נפצע באורח בינוני ובנס לא נפגע מהכדורים אלא מהרסיסים בלבד".

האחיין הוסיף, "מדובר בניסיון רצח. אי אפשר לעבור על זה לסדר היום. משטרת ישראל חייבת לעשות משהו בנידון. אנחנו לא מבינים מה רוצים מהדוד. מישהו צריך לדאוג לשלום הציבור. משטרת ישראל חייבת לעצור את המבצעים שירו וכולנו תקווה שזה יקרה בקרוב לפני שיהיה מאוחר מדי".

האירוע הקשה יותר היה בעיסאוויה, שם נפצעה ילדה בת ארבע כתוצאה מכדור טועה שפגע בה במהלך סעודת האפטר, בסיום צום הרמאדן.

הילדה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם, משם מסרו כי מצבה מוגדר אנוש, היא מורדמת ומונשמת, וכי הרופאים נלחמים על חייה.

באתר ynet ציטטו קרוב משפחה של הילדה שסיפר, "ישבנו יחד, ופתאום הכדור פגע בה מול כולם. ישר העברנו אותה לבית החולים, אני מקווה שהיא תשרוד ותישאר בחיים".

הוא הוסיף כי "לא הייתה בשכונה שום קטטה, עד עכשיו אנחנו לא יודעים מה מקור הירי. המשטרה פתחה בחקירה ואנחנו מחכים לתוצאות. אנחנו מתפללים שהילדה תחלים, זה מקרה מזעזע".

מדוברות המשטרה נמסר כי פתחו בחקירות המקרים, וכי חוקרים כבר הגיעו לזירה ואספו ראיות וממצאים, במטרה להגיע בהקדם למעורבים ולהביא למעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר