"קשר שנולד בחטא": היחסים בין עומר אדם למנהלו אסף אטדגי

אטדגי לקח את אדם תחת ניהולו עוד כשהיה בן 16. עם הזמן הפכו בלתי מנוצחים והצליחו לכבוש את הפסגה. אולם, לאחרונה משהו ביחסים השתבש - והשניים נפרדו בטונים צורמים • קרבות במה, חלק ב'

זמן צפייה: 09:46

עומר אדם ואסף אטדגי היו אחד הצמדים הכי מצליחים במוזיקה הישראלית. המנהל האומנותי פגש את הזמר כשהיה בן 16 בלבד ויחד הם הגיעו לפסגה. לאחרונה היחסים השתבשו - והצמד, שנחשב ל"בלתי מנוצח", נפרד בטונים צורמים.

אדם היה נער צעיר כשאטדגי לקח אותו כפרויקט האישי שלו. כמעט מההתחלה היה ברור שהוא על המסלול הנכון להפיכה לכוכב ענק. "הוא כתב לו שירים, הפיק אותו מוזיקלית, הכול - מא' עד ת'", סיפר ישראל בונדק, אמרגן ומפיק מוזיקלי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ לחמינאי: מי שמאיים על ישראל בהשמדה ימצא עצמו בסכנה דומה

צרפת: פועלים עם מדינות נוספות כדי למנוע מישראל סיפוח חלקי

בקשת נתניהו נדחתה: מחויב להתייצב לפתיחת משפטו ביום ראשון

עומר אדם ואסף אטדגי | צילום: חדשות 13

במשך עשור, לאט-לאט ובהרבה נחישות והתמדה הם הפכו לבלתי מנוצחים. היום אדם הוא אחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל שמוכר כרטיסים בקצב מסחרר, אבל הדרך לשם הייתה רצופה בלא מעט מכשולים ומאבקים עליו. חגי אוזן, לשעבר מנהל אומנים ב"ליאם הפקות", טען כי הקשר של השניים "נולד בחטא. מלכתחילה כל החיבור ביניהם היה עם הפרשה הגדולה של מרגול".

לאחרונה הוחלט שהדרכים של אטדגי ואדם ייפרדו ואבא של אדם יחזיק במושכות לצד אנשי צוות נוספים, ובמסגרת הניסיון לשמור על התדמית הנקייה של עומר אדם כך גם הפעם הם ביקשו לסגור את הדברים ביניהם. אז מה קרה שם? מה הוביל לפרידה והאם היא תשפיע על המשך דרכו המוזיקלית של אדם?