י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
באמצע תפילת שחרית

תיעוד: השוטרים פינו את מתפללי סאטמר

שוטרי משטרת ניו יורק פרצו הבוקר לבית הכנסת של חסידי סאטמר בוויליאמסבורג ופינו מתוכו מאות מתפללים שהיו באמצע תפילה שחרית | ביהכנ"ס לא נסגר בצו והמתפללים שבו אליו בהוראת המשטרה לאחר שאלה ווידאו כי כולם עוטים מסכות ושומרים על מרחק

תיעוד: השוטרים פינו את מתפללי סאטמר
השוטרים בפתח בית המדרש צילום: צילומסך

שוטרים פינו את כל המתפללים הבוקר (רביעי) בבית הכנסת של סאטמר בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין ורוקנו מתוכו מאות אנשים במהלך תפילת שחרית.

בתיעודים ברשתות החברתיות נראים עשרות אנשים יוצאים מתוך בית הכנסת לרחוב, כשהם עם התפילין ביד, בפתח בית הכנסת עמדו שוטרים והורו לכולם לצאת מהמקום, כמעט כל המתפללים כולל השוטרים עטו על פניהם מסכות.

אתר Yeshiva world news מדווח כי המשטרה בסופו של דבר אפשרה לכולם לחזור פנימה, כל עוד נשמר המרחק על פי. מטעם המשטרה לא התקבלה תגובה על כך.

רק אתמול קרא הסנטור טד קרוז למשרד המשפטים לחקור את ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, לאחר שהמשטרה בברוקלין סגרה ישיבה חסידית שהייתה פתוחה בניגוד להוראות של העיר ניו יורק.

"בפעם הבאה שראש עיריית ניו יורק מפרסם ציוץ משמח על שליחת שוטרים אחרי יהודים, על משרד המשפטים לחקור כדי לוודא שהוא לא מפר את חירויות הדת המובטחות מבחינה חוקתית", כתב קרוז בציוץ ביום שלישי בבוקר. "למעשה, הם היו צריכים לעשות את זה אחרי הציוץ האחרון", הוסיף הסנטור.

סאטמר ויליאמסבורג ביל דה בלאזיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד