רוב קבוצות הכדוריד הישראלי עדיין לא יודעות כיצד ובאיזו מתכונת הן יפעלו בעונה הבאה נוכח משבר הקורונה שפקד את ישראל. כל הקבוצות מתבססות על כסף ציבורי, ולכן חוסר הוודאות. אבל יש שני מועדונים שממשיכים להתחזק למרות המצב - האלופה הפועל אשדוד, וא.ס רמת השרון. השתיים ביצעו היום (רביעי) מהלכים משמעותיים לקראת עונת 2020/21.
האלופה, שכבר צירפה לפני יומיים שלושה כוכבים בסדר גודל מקומי - ולדי קופמן, עומר גרא וגיא קורדובה, הודיעה על הארכת החוזה של המוציא לפועל העיקרי שלה, ניבו לוי, בשנתיים נוספות.
3 צפייה בגלריה
ניבו לוי
ניבו לוי
לוי. המקשר הישראלי הטוב בליגה
(צילום: משה דהן, הפועל אשדוד)
מי שסיים את דרכו באשדוד, וגם הודיע על פרישה מכדוריד בגיל 27 הוא הפיבוט שי הרשקוביץ', שתולה את הנעליים אחרי קריירה מרשימה. הרשקוביץ', שגדל בהפועל ראשון לציון, שיחק גם במכבי ראשל"צ וזכה עם הדרומיים באליפות בעונה הקודמת.
רמה"ש החתימה את הקפטן שלה, דניאל שקלים, על חוזה לעונה נוספת. "שמח ונרגש להישאר עוד עונה במועדון שלי. אתן את הכל בשביל שבשנה הבאה נעשה את קפיצת המדרגה ונזכה בתואר. החלום שלי הוא להניף תואר בעיר בה גדלתי", אמר שקלים.
3 צפייה בגלריה
שי הרשקוביץ
שי הרשקוביץ
הרשקוביץ. פרש מוקדם
(צילום: מני אלגריסי, הפועל אשדוד)
3 צפייה בגלריה
דניאל שקלים חותם ברמת השרון
דניאל שקלים חותם ברמת השרון
שקלים. סמל
(צילום: א.ס רמת השרון)
כזכור, אתמול החתימה רמה"ש לשנתיים את המרכז החם בליגה, עדן ג'ינג'י ממ.כ חולון, והיא רוצה גם להתחזק בשחקן פינה ושוער. השמות שכרגע עומדים על הפרק הם של עמית סטלמן ממכבי ראשון לציון והשוער טומיסלב סטויקוביץ' מאשדוד.