"כמו הנאצים"

חמינאי הציג את "הפתרון הסופי"; נתניהו גינה

באתר הרשמי של מנהיג איראן, הציגו לקראת "יום קודס" איור הקורא להשמדת ישראל • נתניהו: "מדינה שמאיימת ב'פתרון הסופי' צריכה לדעת שהיא ניצבת בפני אותו סיכון" (אקטואליה)

(צילום: האתר הרשמי)

המנהיג הרוחני של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, פרסם באתר הרשמי שלו קריקטורה המאיימת ב'פתרון הסופי' של בעיית היהודים בפלסטין.

את האיור פרסם לקראת יום אל-קודס שיחול ביום שישי הקרוב, לצד שורת ציוצים בהם קרא לחמש את הפלסטינים בגדה המערבית.

באחד הציוצים נכתב: "המשטר הציוני הוא הדוגמה הבולטת ביותר לטרור ממלכתי. מאז שמדיניות בריטניה האנטי-אסלאמית, האנטי-אנושית, הכניסה את הציונים לשלוט בפלסטין, הם מתנהגים כמו גידול סרטני, מה שממשיך את יעדיהם על ידי טבח ילדים, נשים וגברים".

חמינאי (צילום: האתר הרשמי)

יום קודם לכן כתב כי "חייבים לחמש את הגדה המערבית, כמו את עזה. הדבר היחיד שיכול לצמצם את תלאות הפלסטינים הוא יד הכוח. אחרת, פשרה לא תפחית מעט על האכזריות של הישות המסתערת, הרע והזאבית הזו".

באיור נראים חיילים פלסטינים, רכבי צבא, דגלי פלסטין וחיזבאללה, כלי נשק רבים ותמונות של חומייני, חמינאי, קאסם סולימאני וחסן נסראללה החוגגים יחד את הניצחון על מדינת ישראל, לצד הכיתוב: "הפתרון הסופי - התנגדות מזוינת".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה: "איומיו של ח'אמנאי לממש את "הפתרון הסופי" כנגד ישראל מזכירים את תכנית "הפתרון הסופי" הנאצית להשמדת העם היהודי. ‏עליו לדעת שכל משטר שמאיים על ישראל בהשמדה ימצא עצמו בסכנה דומה".

דובר צה"ל בשפה הפרסית הגיב: "זה מה שנשאר למשטר האיראני. לנסות לשכנע את עצמו בציורים ילדותיים שהתוכניות הלא מציאותיות שלו יתגשמו. לא רק שהמשטר האיראני אנטישמי באופיו ומכחיש שואה, הוא גם משתמש בביטוי נאצי אחרי 80 שנה".

חמינאי וסולימאני (צילום: האתר הרשמי)

מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו הגיב: "ארצות הברית מגנה את התבטאויותיו המגעילות והשנאה של המנהיג העליון חמנאי. אין להם מקום בטוויטר או בכל פלטפורמה אחרת של המדיה החברתית".

"מממן הטרור הגדול בעולם, אנטישמי שמכחיש את השואה, שולח כסף וכלי נשק לטרוריסטים נגד ישראל - וכעת קורא את הקריאה הנאצית לפתרון הסופי. אני שואל את האומות העולם - האם זה מישהו שאפשר לסמוך עליו עם נשק קטלני?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר